Gå til innhold

Gikk to timers fjelltur i går..

Anbefalte innlegg

... og det var SKJØNT!

- ikke for bekkenet som jeg kjente godt på slutten av turen, men jammen knalldeilig for hodet og resten av kroppen! Ingen ubehagelige kynnere eller noe..

Merker at forholdet blir litt preget av dette setefødselstyret... det tar på pappaen å ha en høygravid hormonbombe hjemme... Når han ringte meg på vei hjem fra jobb i går og fant ut at jeg var alene på fjellet, så ble han rasende. - jeg for min del syntes jeg hadde vært flink som hadde tatt med meg mobilen :-)))

I dag tidlig før han føk avgårde på trening foreslo han at vi skulle gå en tur sammen i dag, hihi.. Han er nervøs, stakkar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6862982-gikk-to-timers-fjelltur-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du e jaggu meg gode, Mensana :o)

Skulle ønske jeg kunne hengt meg på turen, men det blir nok bare ønsketenkning her i hjemmet:))

Deilig å kunne gå en lang tur og lufte hodet litt, noe jeg gleder meg til når knøttet kommer.

Klem

Annonse

Vel... jeg skjønner hva du mener, tette82. HELT sant!!!

Jeg gikk på krykker pga bekkenløsning i de to forrige sv.skapene, og kan nesten ikke tro at formen har vært så god hittil!!

Men ting begynner å bli kjempetungt... i dag begynner jeg på uke 37 og bekkenet blir mer og mer kranglete.. Men jeg har oppdaget det at det er mye lettere å gå på tur enn å gå på handlesenter og sånn! - fordi sånn sakte rusling rett og slett er drepen...

Men snart kan vi gå lange turer med barnevognene våre hele gjengen!!! Det blir så GØY!!!

Annonse

Hoftene mine er så rare for tiden og det er akkurat som om jeg løser litt opp når jeg går på tur.. har gått tur i dag også, men det var slitsomt for bekkenet. Var klar for sofaen da jeg kom hjem, og turer skal ikke ta helt drepen på en, liksom.. Men hoftene ble bedre! - kroppen min er så pussig for tiden...

Er det ikke deilig.... ;-) jeg har også hatt meg noen sånne turer i skogen, og har selv bekkenløsning så det holder- men de turene går faktisk bra!!! Merker det jo selvf når jeg kommer hjem, men to timer i skogen er 100 ganger bedre enn en halvtime på kjøpesenter for min del i alle fall!!!

Søt samboer da ;-) og det er hyggelig å gå tur sammen også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...