Gå til innhold

35 + 6 og magemål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... 101 cm.

Deilig å tenke på noen trivielle ting også midt inni dette alvorsstyret vi er i.. :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31+5.. 97cm .. regner med å klare 100cm neste uke, hehehe

Skrevet

31+2

116 cm! tjohei!

Skrevet

34+1 og 125 over navlen, men 129 på det breieste:)

Skrevet

Noen større? Hehe:)

Skrevet

Jobber med det :)

*dytter innpå en sjokolade*

Skrevet

33+6

102,5!!

må visst le litt jeg også!! hihi

dytta innpå en sjokolade eller 4 i gårkveld, jeg.. så kanskje jeg er blitt større?? hehe

klem

Skrevet

33+6 og 112 cm :-)

Har laget over 50 sveler i dag, og maaange har tatt turen inn i munnen min..hmm Gjett om vesla i magen ble hyper:-) hihihi

Føler meg som en vaggende flodhest til tider, med store pupper :-(

Skrevet

33 uker på vei :-) og 97cm rundt magen...

Skrevet

meeen jenter... jeg har jo sååå liten mage... det sier alle og når jeg står foran speilet i bare undertøyet så ser jeg nesten ikke no gravid mage...:P Men jeg tok magemålet istad... og det var 101 cm i 32 uke... hmmmm?

Skrevet

35+1.................................................................................................................................................................................................................................måler.............................................................................og.......................................................................................................................................126,5cm..............................................

oi.... jeg har vist vokst... hehe...

Skrevet

jippi !!!!!!!!! det er ingen som er større en meg ;-)

uke 31..... 131 cm

Skrevet

34+2 og 109 cm der jeg er breiest (like under navelen)... Lurer på hvor mye jeg måler om 6 uker:-)

Skrevet

34+5

118 cm her

(endeli har æ kjøpt mæ målband, hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...