Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ser at mange ikke vil diskutere slanking her inne, tydeligvis har de problemer med at noen vil det. Hopp over de innleggene da. Jeg synes det er topp at man motiverer hverandre til å bli friskere, sunnere og finere. Lettere å finne klær, lettere å puste, lettere å ha energi til barn og generelt bedre helse. Ikke ødelegg for de som er på vei til å slanke seg, ikke jag ut folk på 160 høy som veier 85 kg. En på 180 høy kan veie 90 og være langt mindre overvektig. Ikke ta overskriften så seriøst, tror siden er for alle som har vært overvektig og som vil prate om det. Tenk på alle gode råd og erfaringer man kan få og dele. Men noen vil være stor og er fornøyd med det, det må jo respekteres. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6862950-er-det-greit-%C3%A5-v%C3%A6re-stor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Jørgensen Skrevet 28. oktober 2006 #2 Del Skrevet 28. oktober 2006 Enig med deg. Bildet er ikke svart hvitt. Har vært stor hele livet, men lykkes med alt jeg har foretatt meg fordet. Gjennomført en lang og krevende utdannelse, alltid hatt mange venner og kjærester. Fått barn helt uproblematisk, selvtilliten er på plass. Men.. det er jo ikke til å stikke under an stol at ALT er lettere dersom man veier mindre. Helsen blir bedre, og selvfølelsen. Ingen store går upåvirket rundt i vårt samfunn når normen sier: slank.. Min filosofi er imidlertid at det er en tid for alt. Det er greit å være stor! Man er flott og flink og god nok og verdt like mye som alle andre fordet. Det er meningsløst å banke seg selv opp mentalt selv om man er større enn normen. Men det er også flott hvis man ønsker å gå ned i vekt, men da skal ønsket og motivasjonen komme innenfra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6862950-er-det-greit-%C3%A5-v%C3%A6re-stor/#findComment-6864000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå