Hanne og jentungen Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 God morgen:) skal fikse meg frokost og sløve en timestid før jeg skal sette meg og jobbbe:) Jeg gleder meg fatisk for nå ser jeg lyset i tunnelen og enden på løypa:)
Smiley og Camilla Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 hei på deg Hanne 10.12 Hørt noe fra PrincessElisabeth*fødeklar? Kjempespennede dette ) Hu som jeg jobber med fødte natt til onsdag. Ei jente )
Hanne og jentungen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke hørt noe mer fra henne, men hun har lovet å sende melding når jenta er kommet:) Dette blir superspennende:)
vims-74 Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Hei jenter! Så lenge har jeg sovet i dag gitt, det var virkelig deilig! Og jeg har sovet som en stein, så dette trengte jeg nok!
Hanne og jentungen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2006 Oj, hvordan klarer du å sove så lenge? Det har ikke jeg fått til siden jeg var opprørsk tenåring:) Nå skal jeg stikke i butikkern, men jeg må gå. Stakkar meg. Sambo har nemlig stukket av med bilen og kommer ikke tilbake før halv ni i kveld. Det regner også ute:/
vims-74 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Det hjelper på at jeg ikke sover mer enn 2 timer i strekk for tiden, og at jeg har et murmeldyr av en mann med en deilig armkrok, så da er det bare å krabbe (les:vralte) seg opp i senga og legge seg godt til rette, og ZzzzzZzzz -så sovner jeg igjen
vims-74 Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 ..og så trykket jeg "send" litt for tidlig! Håper du ikke har så langt til butikken da, ikke slite deg ut! Her skal vimsemann får handle i dag tror jeg, også skal jeg noe jeg egentlig ikke skal: vaske og rydde litt! Iallefall prøve meg på ryddingsdelen og støvtørkingsdelen, så kanskje jeg kan smile søtt til vimsemann om støvsuging
Nr-3-i-Magen Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Heisann! Er her i dag jeg også, litt til og fra... Vi skal snart på bohus og kjøpe søplebøtte til badet - trenger noe som rommer mer enn ei bleie, slik den vi har nå gjør. Også blir det vel litt rydding og ordning her også. Jeg har heldigvis ikke noe bekken som klager, men kjenner jo jeg blir sliten likevel - så ikke slit dere helt ut da, jenter :-)
Hanne og jentungen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sleit meg ikke ut, men fu f.... hvor sent det går. Det er forresten ikke langt til butikken i det hele tatt, men hva hjelper det når jeg bruker tre ganger så lang tid som vanlig. Her er det heller ikke bekkenet som krangler, men raskt går det likevel ikke:)
selfangerkjerringa Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Garasjesalget er endelig ferdig, og det er visst jeg og... herregud så vondt i bekkenet har jeg nesten aldri hatt, jeg griner bare jeg rører meg... og enda skal jeg lage pizza til 8stk ikveld Nei dette er nok ingen drømmelørdag for min del. Men uansett godt å ha gjort unna garasjesalget, vi fikk solgt en del ting, resten er det bare å håpe noen som driver med salg kan hente for en billig penge så vi får det vekk. Men jeg sendte to av gutta på butikken for å handle for meg så jeg slipper det i hvert fall Hanne: ha en fin kveld, selv om det er uten sambo... vims: så herlig å få sove lenge blir nok ikke lenge nå før bompi kommer!
vims-74 Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 ka-ping: håper du kan få noen til å hjelpe deg med den pizzalagingen, høres ut som du trenger slappe av nå! Jeg har tørket litt støv, ryddet og pusset den verste dritten av vinduene på "biblioteket" som er min arbeidsplass, så nå er det MYE triveligere her, jeg er faktisk en av de som blir sur når det er dritt og rot rundt meg. Så i kveld skal jeg bare sulle rundt, bimme litt, kanskje lese litt, vaske litt babytøy (som jeg ennå ikke har fått gjort) mens vimsemann stikker en liten tur på den årlige Halloweenfesten som "gjengen" pleier ha, med utkledning og hele pakka. Skulle ønske jeg var i form til å ta en tur for å si hei, men får trøste meg med at jeg får ta det igjen en annen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå