Gå til innhold

Kl 11.00 blir jeg ruger på ett perfekt egg :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Snoopy!

Gratulerer som ruger! :-)

Holder ikke du til i Danmark? Der skal jeg også nå, går på Synarela og skal starte med sprøytene neste uke:-)

Hvor mange forsøk har du tatt? Dette er mitt fjerde, me de 3 tidligere tok jeg på Medicus.

Klem fra tidligere Mutya.

Å Snooopi - så gøy; nå skal jeg virkelig krysse alt jeg har her.. Blir spennende to uker nå.

Kos deg masse med egget, drikk varmt og tenk på at det sikkert er din lille baby.

Skal tenke masse på deg!

Takk! Jo, jeg bor i København. Dette er 4. gangen jeg får egg tilbake, og det siste offentlige forsøk (jeg har stadig ett egg i frysern). Håper så inderlig at det er NÅ det klaffer..

Hvor i Danmark skal dere?

klem fra

Takk jenter! Nå er gullegget på plass og jeg passer godt på det! Fikk aku både før og etter av en meget energisk aku-dame (vikaren til min faste). Nå krysser vi fingrene og håper det beste, og går inn i noen meget lange spennende dager!

klem fra spiren min og meg :o)

Annonse

Gratulerer som ruger!!!!!

Vi fikk jo også bare ett egg til innsetting, og det er jo fremdeles i magen min!

Har stor tro på dette nå, vennen!!!!

Masse babystøv til deg ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

og mange lykkeønskninger og klemmer fra

Tenk nå har du ruget noen timer allererde:o).............

Dette går nok bra, det er jo sikkert gullegget som klarte seg, ikke sant!

Det er jo gode nyheter at nettopp det klarte seg, det betyr jo at det var sterkest:o)!!

Kos deg i rugeperioden!

klem

Åhh spennende.. du ligger noen får dager foran meg hehe..

Jeg blir ruger på mandag, vet ikke hvor mange egg hmm de fikk ut 12 stk så nå gjenstår det bare å se hvor mange som ble bra!!!

Og om vi setter inn 1 eller 2 hihi....

Vi får ruge litt sammen da!! KLEM OG LYKKE LYKKE TIL

Takk jenter! Dere er så snille og gode å ha her :o)

I dag er RD nr 1, og jeg har det fint. Er nesten ikke øm i magen lenger, etter uttaket. Nå begynner jeg jo å kjenne etter symptomer.. hehehe. jeg vet jo at det er alt for tidlig, men men..

Ha en fin dag :o)

klemmer fra oss

ÅÅÅ jeg krysser alt jeg har!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke bena da.. hi hi, ikke ennå:o) he he. Dette er så spennende og det er gullegget du har i magen nå:o) Ønsker deg all lykke nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer fra Århus:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...