Gå til innhold

God lørdagsmorgen :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så deilig å kunne våkne av seg selv, kl halv åtte, bare ligge i senga og slumre uten noe stress fordi man skal på jobb.

Jeg er a-menneske så jeg greier ikke ligge så lenge, men det er deilig likevel.

Stå opp og surfe litt på nett mens jeg spiser frokost, ingen klokke må følges, kan pusle rundt som jeg vil i hele dag :)

*lykkelig*

 

Skal trene kl to, ellers blir d hjemme og stelle i huset, har skikkelig husarbeidsånd over meg i dag :) *ler* Det er ikke ofte, så jeg må utnytte det maksimalt ;)

 

Dere andre da? Planer for lørdagen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg og:) etter at jeg ble gravid har jeg sovet urolig om natta og får ikke sove så lenge om morgenen som jeg liker....har kanskje litt med at jeg pakker meg under dyna i ti-tia på kvelden....

så i dag var jeg oppe kl halv åtte å satte brøddeig:) kanskje jeg kan overraske kjæresten med nybakte brød til frokost!

 

i dag skal jeg hente en bil til prøvekjøring over helga. stasjonsvogn faktisk....det første tegnet på at man ikke er ungdom lenger er når man tenker hvor praktisk det er med stort bagasjerom og ikke vurderer muligheten til å sette inn ett enormt stereoanlegg der....jaja...fin bil uansett. Skal ellers bare pusle litt rundt her jeg og

 

Ha en fin dag alle sammen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro og nødvendig med ny bil ja :) Vi har stasjonsvogn, har i grunnen hatt d siden jeg ble gravid med den første for 9 år siden:)

 

Sover også urolig om natta nå, sliter m bekkensmerter, så jeg våkner og må snu på meg...

 

Bake ja, kanskje d:) Hmmm

Tror jammen meg jeg skal sette en deig jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...er kanskje den der "redebygginga" vi har begynt med nå:) har begynt å like husarbeid mer og mer de siste par ukene. godt å ha det ryddig rundt seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg bare slappe av!! Kose oss i nyhuset sammen med samboern og slappe av.

Hvordan er det med trening og sånn moniccen? Kan man holde ett normalt tempo uten at det er skadelig?

 

er fryktelig redd for å gjøre noe "feil" her... hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg kommet meg over til 1.trim........Termin 10.juli 2007.

 

For en energi folkens.. he he he..

Ja jeg får vel hive meg rundt jeg også da, hadde smakt med deilig varm sjokoladekake...mmmm for en sunn tanke på morgenkvisten... :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har lest meg til, er at man ikke skal være altfor varm over lengre tid, og ikke for høy puls heller, ellers kan man gjøre det man er vant til og som føles behagelig.

 

Jeg merker at jeg får litt høyere puls enn før, spes v styrketrening, men spinning og step går bare fint...

Jeg tar noen småpauser innimellom for å holde pulsen nede, men d er så gøy så d er vanskelig å holde igjen.

 

Trente i begge mine første svangerskap, red til siste dag omtrent, gikk helt fint:)

 

gulan:bygge rede ja, d er gøy d:) *ler*

lofotjenta: si fra når kaken er ferdig da ;) Namnam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei....

hehe... får vel bare føle meg frem....

Ting begynner bare å bli så bra nå=)

Samboern min var liksom ikke så veldig glad for nyheten til og begynne med, og har vært to lange dager... men nå har vi pratet masse, og han også begynner og glede seg litt tror jeg. Han har lyst på gutt ihvertfall sier han=) (hanhar ei jente fra før på 3 )

 

Så nå gleder jeg meg masse... dag for dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...