Gå til innhold

Oktober: Ok - nå tror jeg noe er på gang...Hjelp meg!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg våknet med hodepine og kvalme. Så må jeg stadig på do. Så har jeg omtrent regelmessige rier (tror jeg) hvert 13. minutt. Ungen sparker og beveger seg ganske heftig.

 

Riene gjør ikke særlig mye vondt enda. Kan det stemme? Når tid er det det begynner å gjøre ordentlig vondt da? Har mellomrommene på riene noen forbindelse med størrelsen på åpningen?

 

Au - en rie...hm...11 minutt siden sist. Kan rienes mellomrom være litt uregelmessige? For nå er det 10-11 minutter plutselig... Går det så fort at det blir kortere mellomrom?

 

Håper virkelig noen kan svare meg på alle spørsmålene!! Jeg er så i villrede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte for 11 dager siden, og riene kom regelmessig - trodde jeg - i feks 10 minutters intervaller, for så å gå tilbake til lengre intervaller, for så å bli uregelmessige igjen. Helt regelmessige ble de faktisk ikke før de kom med 7- eller 5-minutters mellomrom, men det gikk ganske fort!

 

Da vi reiste hjemmefra var riene nogenlunde regelmessige på fem minutter og hadde vært det en liten stund, og innen vi kom frem på sykehuset (ca 20-minutters kjøretur) kom de med 3-minutters opphold!

 

Riene startet ca kl 21 på kvelden og vi var på sykehuset kl 0355; da med regelmessige rier som nevnt ovenfor, så det utviklet seg hurtig!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...