Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Det eneste kravet jeg har er at den må kunne legges helt flatt - og ha plass til voksi pose. Den bør ikke koste så mye ny, men om det er en dyrere vogn, og de finnes brukt på Finn.no er det også helt ok. Jeg har både bagvogn, og en trille - så det er kun sportsvogn jeg mangler.
Mammalucia Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Prøv X-lander vognene. De er veldig lette, kan legges helt flate, og har god plass. I tillegg er de rimelige. Kommer både som tre og firehjulig.
4skatter Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Jeg har en flott sportsvogn til salgs! Se på FINN.no kode: 8463356.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Har hatt en Carena en gang tidligere, og den var vi ikke fornøyd med i det hele tatt. Så det vil vi ikke ha igjen. Håper du får solgt den da - den ser jo helt ny ut jo.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Traxx marlin 3. Har akkurat kjøpt den og er super fornøyd. Lett vogn. Enkel å kjøre. Selges billig på finn.no av forhandler. Anbefales på det sterkeste. Og guttungen er en stor gutt, men har god plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå