Gå til innhold

en liten rev lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere over 35 og prøvere:)

Jeg har prøvd en liten stund nå og fulgt litt med på siden her, hadde en MA i fjor:( i 12 uke det var tøft, men her er vi og prøver fortsatt.Trodde eggeløsning skulle komme torsdag, men neida, ikke denne gangen jeg som har hatt fast 28 dager turnus så lenge jeg kan huske?? Jeg kjenner veldig når eggløsning kommer , fordi det gjør vondt. Kan eggløsningen vært tidligere, hadde vondt ca. 5 dag etter mens eller har den bare hoppet over?? Synes dessuten at eggløsningvondten er lengre for hver gang( les hvor yngre jeg blir), veldig vanskelig å si når egentlig eggløsningen er der. Har lest alt om temp og slim;) men kan man bli gravid før forventet eggløsning? Noen med erfaring på dette? Det er veldig lenge siden sist jeg var gravid, men vil så gjerne ha en til.

Takk for svar hilsen 37 år ung dame

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente ikke å være Mrs.X

men...

Skrevet

Velkommen hit :-) Ja, det med eg-løsning er også et lite mysterium for meg, men nå har jeg ennå ikke drevet med hverken temping, el-tester el.l. Har dog de siste årene hatt tydelig el-slim. Jeg synes også at det svinger litt når jeg har el i syklus, men så er det også litt vanskelig å bestemme når presis det er med el-slim som eneste symptom. Uansett - eller kanslje nettopp fordi det er så vanskelgi å bestemme - anbefales det vel å prøve nok så jevnt ut over hele syklus, f.eks. annen hver dag. Både egg og sedceller kan jo overleve ganske så lenge.

Jeg har også vært gjennom en MA i uke 13 (i mai) og vet hvor tøft det er :-( 3 måneder etterpå måtte jeg gjennom en SA i uke 9, så jeg synes liksom det er nok nå. Etter det har det vært nok så mye rot i min syklus.

Skrevet

Takk for det Nungo:)

Uff du har vært gjennom litt, men satser på at den sitter godt neste gang!

Har lest at man kan ha flere eggløsningsperioder i en syklus, når man har passert 30?!

Synes jeg kjenner diverse symptomer, men går nok bare og lurer meg selv med div. innbilte eggløsninger og graviditetstegn;)

Har lest på siden her noen som med sikkerhet ble gravid under mensen? Æsj, dette er slitsomt går bare og tenker og kjenner, og prøver noe mannen er veldig fornøyd med;) Fint å lese om flere som har de samme tankene rundt i hue hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...