Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Når jeg ligger på siden, så begynner jenta alltid å sparke....alltid... snur jeg meg over fort og kjenner etter, er det ikke allid jeg kjenner noe mer, helt til jeg legger meg over på siden? Noen fler som har det sånn?
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg kjenner det hvertfall mye bedre når jeg ligger på siden Nå er jo gutten festet.. så vet jo hvor rumpe og føtter og resten av kroppen er.. så det er veldig lett når jeg vet hvor jeg skal kjenne og erte små barneføtter.. hihi
Bellen Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Den lille i magen min har "alltid" sparket mest på venstresiden. Nå har jeg begynt å legge kanten av en pute under mangen når jeg sover, og jeg liker best å ligge på min venstre side. Resultatet er at knøttet sparker der magen treffer puta og jeg kjenner det skikkelig godt! Dette skjer hver kveld når jeg legger meg
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Min har også sparket mest på venstre side:-)Og ligger jeg på høyresiden,begynner hun å sparke på venstresiden,og da kjenner jeg tydelig beina som sparker der:-) Kjenner også mye liv hvis jeg sitter oppreist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå