Gå til innhold

Regntrekk til quinny

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!! lurer på om det noen som selger regntrekket til Quinny xl comfort 3-hjulsvogn? haster og finner ikke trekke her jeg bor.kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går veldig bra med et "universal"regntrekk fra for eks Simo el.lign. Quinny regntrekkene er temmelig dårlige uansett...

Skrevet

Jeg har ett du kan få kjøpe til halv pris...200,-

Brukt 1 gang. Gjennomsiktig.

Jeg likte nemmlig bedre det universale.

Skrevet

Jeg kjøpte ett på Babyshop til 500 eller 600 kr, det passet perfekt, men var av elendig kvalitet.... Det tålte ikke minus grader og begynte raskt å sprekke både her og der. Utrolig synd, fordi man forventer noe bedre til den prisen.

Det kom også en del dugg inni det, men sønnen min hadde god utsikt så sant det ikke ble formye dogg.

Quinny trekket passer fint til lette sommerskurer, men ikke til kaldt høst og vinter regn.

Skrevet

da gidder jeg ikke å kjøpe meg et sånn.

Skrevet

bør vel kjøpe regntrekk vi også...arg...kostet jo 599 nytt...finne et universial da

Skrevet

Det er en ting kjeg ikke skjønner.

Vi har brukt Dreamy baggen til Quinny freestyle 3xl Comfort i fra beg. av februar og ut juni.

Hadde ikke problemer med at regntrekket ikke tålte minusgrader.

Det snødde rimelig mye i perioder i febr/mars her i Oslo og det var også en del minus når det snødde.

Det sprakk ikke.

Når jeg nå ser på regntrekket til sportsdelen så er jo det samme kvaliteten,

hvordan kan det være så mye dårligere at det sprekker.

At det kommer dugg er jo naturlig i og med at det ikke blir helt tett rundt vogna.

Til deg som sier at trekket er sprekt ville jeg ha klagd til butikken, for det ser jo ut som det må være en fabrikasjonsfeil på ditt.

Ettersom regnetrekket koster en del mer enn universal trekk, var jeg på Babyshop og fikk de der til å prøve det på vogna, men jeg syntes at det ikke ble noe bra i det hele tatt. kjøpte derfor originaltrekket.

Skrevet

jeg bruker emmaljunga kombi sitt regntrekk,og det passer perfekt!

Skrevet

det er bra du nevner det,for jeg skulle kjøpe originaltrekket av en som svarte her og sa nei til henne etterpå pga komentarene her inne,det er synd for jeg trenger sårt regntrekket nå.

HI

Skrevet

glemte å nevne at jeg har et innlegg på småtroll 0-1 år,det var der jeg ble skremt av komentarer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...