Lilleh Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 http://www.flaskeposten.org/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=64#sluttkoke
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hmmm...selv så ammer jeg,men trodde man alltid skulle koke vannet til mme jeg?
*Magic* Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg koker enda, og nå er han 9 1/2 mnd. Men jeg blander nykokt vann med kaldt vann fra springen for å få riktig temperatur. Tidligere så hadde jeg alltid en kanne kokt vann stående i kjøleskapet, så blandet jeg varmt kokt vann med det. Dette holdt jeg på med til han var 8 mnd.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 nå har jeg ammet hele tiden, men de gangene gutten min har fått vann eller av en eller annnen grunn mme, eller da jeg begynte med grøt, så har jeg aldri kokt vannet, boortsett fra om jeg har vært hos andre.. på helsestasjonen sa de at barn bør vennes tidlig til bakteriene i vannet hjemme... men blir sikkert annerledes de første mndène om de kun går på mme.. gutten min er 7.5 mnd nå, aldri hatt problemer med magen... sessuten "støvsuger" han jo gulvet hver dag, så bakterier får de i seg masse av likevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå