Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hva mener dere om alkohol under førsøk... når begynner dere å ikke drikke alkhol.... jeg har alltid sagt at jeg ike skal drikke under førsøk.. men skal på fest i morgen... er sjeeeeeeeelden jeg er med på noe som helst.. bare jenter, og jeg har såååå lyst å ta en par glass vin.. er på dag 6 med spray i morgen... .... klemzer fra
Junimamma:):) Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Heisann:) En utrolig spennende tid foran deg nå Jeg spurte legen om det var skadelig å drikke under sprayen, og fikk til svar at jeg skulle leve som normalt! Så et par glass vin kan nok ikke skade:) Jeg drakk alkohol helt frem til egguttakingen, og jeg ble gravid!! Jippi! Uansett hva du bestemmer deg for, ha en strålende fest:)
*marekatta* Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei. Tror ett par glass vin går greit jeg. Jeg hadde begynt på progynova sprøyter når jeg giftet meg, Og jeg drakk noen vinglass den kvelden, ja og så en spesialdram til bruden tilogmed...... og resultatet er snart 10,5 måned, og ligger nedi senga og sover!! Og hu er så perfekt atte....
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 tusen takk for svar.... får se hva jeg gjør i morgen... men hadde vært kjekt å få opp tempen litt når jeg skal møte litt ukjente folk.. hehe mange klemzer fra
Phoenix1 Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har også spurt om dette, og fikk litt forskjellige svar. En del mener at det er viktig å leve som normalt og at det ikke skader å ta et par glass vin o.l. når man går på medisiner, mens andre mener det er tryggest å holde seg unna alkohol i hele perioden, fra da man begynner på medisiner. Jeg heller nok mest mot det siste. Jeg tror ikke at alkohol og medisiner er noen god kombinasjon uansett om det er ett glass vin eller tre. Og så e det jo trasig å evt. måtte tenke tilbake på at det kanskje var på grunn av at jeg drakk litt alkohol under medisinering, at forsøket ikke gikk som ønsket....syns jeg da...
*Vannmann72* Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Hei Aprilmor Det er ikke alltid lett dette med alkohol. Dere er kanskje ofte slik som for vårt vedkommende at vi blir ofte bedt med på festligheter pga at vi er eneste i gjengen uten barn. Derfor blir det en del selskapligheter og en ønsker jo da ofte å kunne ta seg et glass vin.En bekjent av meg holdt seg unna alkohol i 3 mnd. før forsøkene, på de 4 første IVF. Så på det 5 forsøket hadde hun på en måte gitt opp å bli gravid. Så da var hun ikke så nøye med alkoholden, og hun satt tom sammen med sin mann å koste seg med vin på hotellet dagen før eggutak! Hun har nå en liten pike på 1,5 år. Jeg sier på ingen måte at alkoholen gjorde til at hun ble gravid, men jeg tror om man legger om hele livsmønsteret, og ingen ting er normalt så er ikke det bra heller.En blir ofte veldig fokusert på hva en ikke skal gjøre og henger seg mye opp i det. Jeg tror ikke et par glass vin gjør noe nå i sprayperioden. Alt med måte:) Kos deg på festen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå