Gå til innhold

Abort hadde vel vært bedre for en del av dere tror jeg!

Chicalita

Anbefalte innlegg

Jeg også PRIORITERTE det, men så ble jeg gravid. Å ta abort var uaktuelt.

Ja, du sier du vil undersøke henne om hun vil ha barn.. da er det du som er SYK!!! Tilogmed JEG som er 18, skjønner det. Alt kan ikke løses med en psykolog din idiot. Kanskje DU kan snakke med henne.

Er ikke normalt å bli gravid i ung alder heller, hvor i all verden har du fått det ifra?! Å det brødhuet ditt har kanskje ikke fått med seg at det går an å studere å få seg ei bra utdanning, selv om man har barn!!

Nei, man kunne ikke det når du gikk gravid nei. Litt lenge siden det.

Og HVORFOR og HVA I ALLE dager gjør du på en sånn side?!?!?! Djiiiiiiiiizez...

Fortsetter under...

Min eldste er som sagt 18 og minsta er ett og ett halvt. Har vel lært noe underveis og chanzei du er akkurat nå helt på jordet;o) Klart det er her inne jeg må si det jeg mener. Les alle mine innlegg i tråden her en gang til så skjønner du muligens litt mer.

Annonse

brød.no? hvor gammel er du? Jeg er sikkert en av de du sikter til ja! er 17, blir 18 når jeg får den lille gutten min! Du mener mamma har gjort en feil med oppdragelsen min? Du er bare helit utrolig! Jeg skulle gjere tatt utdanelsen før jeg ble gravid! det var planen! Mn ble gravid på oillen og hadde ikke lyst til å ta abort, drepe barnet mitt når jeg vet at jeg greier meg økonomisk sammen meg kjæresten min som er ferdig utdannet! Er faktisk mange folk som er mange år eldre en meg og godt voksne som aldelses ikke egner seg so foreldre! Men hadde alldrig falt meg inn å komme å fortelle det til dem! Å tvinge noen til å ta abort er forjævelig gjort! Det burde du som har så mage som 5 barn! Fortell meg hvorfor jeg burde drepe barnet mitt for jeg er ung? Og hvorfor mamma har gjort en feil med oppdragelsen min! Du egner deg svært lite som mor, du er trangsynt og egoistisk person! og kan helelr ikke være så voksen når du kommer unn på UNG OG GRAVID å kritiserer unge for de skal bli foreldre!

Til lillelupp. Ikke noe på tv og venter på min 16 åring som kommer hjem snart. Samtidig som min vesle tulle er urolig grunnet en nestenover lungebetennelse. Det er livet som mamma for oss alle og disse forumene er for alle vil jeg tro. Umodenhet er ikke grunnen ihvertfall;o)

IGJEN CN, jeg hadde ikke tvunget mine døttre til abort, jeg bare synes at i mange tilfeller hadde det vært en bedre løsning for endel. Abort er ikke like ille for alle og jeg håper selvsagt som jeg har påpekt over her at alt går bra med dere som har valgt det. Men nei det er ikke normalt og jeg henvender meg til de under 18 so planølegger å få barn og forlover seg like tidlig. Hvor mange ganger må jeg understreke det??? Din mor har gjort feil hvis hun mener at det er NORMALT at så unge får barn og jeg er rimelig sikker på at hun er enig der. Jeg er heller ikke trangsynt, men realistisk, jnoe du svært fort må finne deg i å bli når du får barn. Som sagt, lykke til!!!!!

Annonse

Du brødhuet.

Får ikke dette helt til å stemme... Du har ei på 18, og ei på litt over ett år.

Så kommer du hit å sier vi er så forbanna unge? Du har tydeligvis vært ung selv!! Så vidt jeg har forstått, kan ikke kvinner få barn når de er ca. 50, men du er vel vidunderkvinnen du!

Fordi JEG har noe JEG vil si til UNGE jenter og hvis du ennå ikke skjønner at det ikke er for å fremkalle hysteriske anfall ala dine eller å mugge ( kult ord forresten) men fordi jeg mener at til og med voksne kan komme in her og si hva de mener som du men uten banneord og håpe at noen skjønner hvor jeg vil hen.

Jeg er 16, men jeg planla ikke graviditeten og jeg er heller ikke forlovet..

Du har en på 18 og en liten ? Hvor gammel var du da du fikk barn, da ? Heller være meg enn deg nå altså. :) Svarer ikke videre på innlegget. Noe må ha gått feil et sted oppi toppen på deg. Ha en fortreffelig aften videre ;)

Du tror virkelig ikke vi har hatt mange nok som deg? Gamle, gretne sure bedrevitere som tror de kan endre verden.

Det har kommet å gått hundrevis av sånne som deg, så du må ikke gå å tro du er så forbanna spesiell!! Blir ikke så veldig påvirket av dere egentlig... Syns bare dere er teite og patetiske

Fikk min første da jeg var 20 og nå er jeg 38.jeg mener av hele mitt hjerte at barn er barn under 18. Min er på skole og på jobb og skal straks flytte for å studere enda lenger bort, men hun er fremdeles "liten" til tider, og jeg ønsker henne ikke ett øyeblikk å ødelegge fremtiden sin og kaste bort talentene sine ved å måtte bli mamma nå når hun vil mestre det bedre når hun er etablert og litt eldre. Er ikke vidunderkvinne og har ikke engang lyst til å være det! Har bare lært litt underveis og ønsker virkelig at unge jenter tenkte seg litt om.

Har ikke vært her før. Så enkelt er det. bare dumpet innom her og fikk sjokk, og ville si noe. Ser jo ut til at debatten tok av ihvertfall. Nå er 16åringen kommet og "gamla" går og legger seg. Lykke til alle sammen selv om jeg aldri blir enig med noen av dere.

Så du var ikke så gammel selv da ser jeg... Men da synes jeg heller du ikke har noen rett til å si hva som er best for oss!! Tror vi vet det best selv.

Ødelegge framtia ja.. Ja, når du får barn, gror du fast hjemme, mister alle vennene dine, blakk døgnet rundt, har ikke noe sosialt liv, kan ikke studere, kan ikke dra på fest... Ja, tror det var alt?

Nei, den må du litt lengre inn i skogen med du.. Mulig livet ditt ble såkalt ødelagt da. Synd for deg det! Skulle tatt abort da... Du synes da det er helt greit så... Hvorfor gjorde du ikke det da?? Nei, fordi du var lik trangsynte å dumme som oss svarer du da.

Hærre gud kvinne. Skaff deg et liv!!!

Du kan ikke komme og si at noen her inne burde ta abort, uten å regne med å få dritt tilbake! om du ikke forstår der så må du bare enkelt og greit lavær å skrive slike kritiserende ting som det der! Heller ikke sitt og krangle med ungdom på dine barns aldrer! Det er greit å si sine meninger, men det burde ikke være meninger som kritiserer andre og kan virke trakaserende! Vertfall ikke når du er så voksen som du er og har barn på 18! Det er noe du burde vite! Som sakt så er her sikkert ingen under 18 her inn som planla og bli gravid brød, og so GJÆRNE ville gjøre fra seg utdannelsen før de ble gravide! men er mange som ikke vil ta abort for de syns det er forferdelig! kansje du syns det er ok, men det er ikke mange som syns! Og om du mener du skal få kunne si dine egene meninger så er det greit, da burde du heller formulert deg på en bedre måte en dette

: Abort hadde vel vært bedre for en del av dere tror jeg!

Ser du ikke problemet?

du burde jo også ha snappet opp underveis at folk er forskjellige! noen er jo ikke etablert i det hele tatt når de er 23 år, mens andre kan ha alt til rette når de er 16! for meg er det personlig utvikling som teller, ikke alder! klart jeg skal si meg enig i at _alle_ under 18 år ikke nødvendigvis er modne nok til å ta vare på et barn. men det vil ikke si at du er moden nok selv om du er 25. dessuten tror jeg de fleste her inne er unge, men ansvarsbevisste jenter. synes det er stygt av deg å si det du sier. enn om jenta di forteller deg at hun er gravid da? skal du si at hun skal abortere barnebarnet ditt da?

Er det mulig å være styggere i kjeften eller ?

Jeg synes det er bra at det er flere unge som som får barn!! Tenk på de som studerer i flere år og den dagen de føler at nå passer det med barn kan de ikke få pga det var vanskligere enn det de trodde!!

Moren min var ung da hun fikk meg og jeg er SÅÅÅ glad for at det ikke skiller mer enn 21 år mellom oss! Halvbroren min er 5 år og mora (min onde stemor!!)Hans r 46 år! Takk Gud for at det ikke er meg!!

Jeg beundrer disse "unge" for at mange tar den sjangsen og vil ha barn i tidlig alder. Jeg kan jo bare ta meg selv for eksempel! Jeg har bi-nyre feil. Og hadde ikke samboeren min og meg prøvd å lage barn nå, hadde jeg ventet til jeg var OVER 25 hadde jeg mest sannsynligvis ALDRI kunnet få barn!! Jeg sier bare takk Gud for Provera, metformin og pergo jeg å jeg er 21.

Jeg mener du bare må KLAPPE IGJEN brød.no for dere kvinner som er i stand til å få barn bør ikke rakke ned på hverandre!!

Den overskrifta du skreiv der. Fy F**n jeg blir sint på sånn! Du skulle ha fått så ørene flaggret du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...