Gå til innhold

Cerazette og bivirkninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på cerazette i snart to uker, og de siste dagene har jeg hatt en blødning som jeg først trodde var mensen. Fødte for 4 måneder siden, og trodde nå at jeg fikk tilbake mensen. Men, blødningen er så svak! Det holder lende med ett bind om dagen. Samtidig har jeg hatt endel menssmerter... Skjønner ingenting jeg nå, har jeg bare fått bivirkninger av p-pillene, eller har jeg fått en veldig rar mens??? Pleier det å følge smerter med sånne bivirkningsblødninger da?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er dere Cerazette-brukere... Dytter denne litt så den ikke blir helt borte!

Skrevet

Hei

Jeg går på cerazette,brukt den i snart 2 mnd. Jeg også hadde d slik som du,bare en liten blødning i noen dager. Men nå har d gitt seg og jeg har ikke blødd noe siden...:)

Har brukt den før,og da uteble mensen helt. praktisk igrunn,hehe.

Skrevet

Men var den lille blødningen kombinert med menssmerter??

Skrevet

Jeg begynte på Cerazette etter at jeg hadde fått mensen tilbake ( hadde hatt den to ganger etter fødsel for 11 mnd siden). Ville ha en p-pille med lite hormoner, men nå har jeg hatt mensen i 6 dager og det blør som en foss enda! Har aldri hatt sterke menstrasjoner, så jeg synes dette er helt ille! Noen med liknende erfaringer?

Legen sa at man kunne få uregelmessige blødninger, så det kan jo være dette du har.

Skrevet

Jeg har fått mensen 3 ganger på første brett..... :(

Blør masse, kvalm, vondt i magen osv... Men legen sa jeg ikke skulle gi opp, dette er visst vanlig i begynnelsen så skal det bli bedre etterhvert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...