Gå til innhold

Testet negativ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mens for 12 dager siden nå, og har enda ikke fått den.

I de siste dagene har jeg følt meg ganske oppblåst, ømme bryster, stikking i ene siden, vondt i korsryggen og kvalme som kommer og går, ikke minst veldig uren hud.

Jeg var ganske sikker på at jeg kunne være gravid med tanke på symptonene, men testet negativ i dag da jeg tok graviditetstesten New Generation.

Er det noen som da vet hva som er "galt" med meg siden testen var negativ? Er litt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å si for oss her inne, men er du helt sikker på når du skulle hatt mens?

Hvis du har uregelmessige sykluser skal du ta utgangspkt i den lengste.

Hvis det er tilfelle, bør du ta deg en tur til legen. Mensen kan utebli av andre årsaker og det kan være greit å få undersøkt at alt er som det skal.

Kan hende du produserer hcg seint. Vet ikke personlig hvor følsomme new generation testene er, men vet at hcg kan påvises i blodet før det påvises i urin.

 

Helt til slutt kan det også hende at testen viste feil resultat, altså at de ter testen det er noe galt med og ikke med deg :)

 

Lykke til uansett utfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt av flere at den testen ikke er helt god og at den muligens skulle tas av markedet. Prøv en annen da vel, er jo verdt et forsøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Clearblue - ville ikke stolt på noe annet jeg da...

Jeg testet negativt på dag 35 og pos. på dag 37 - så noen prod. hcg sent ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...