Gå til innhold

Nokon MC-ryper der ute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her oppe i trøndelag har vi parkert for vinteren også,selv om sambo sier at blir det en mildværsperiode så vet man jo aldri...Men det øret vil ikke jeg høre på da....) Glatte veier og mc er min store skrekk...Men har allerede begynt å se frem til neste sesong jeg da :)...

Heisan.

Jeg strekker sesongen langt å kruser rundt på min Harley softail enda,Beste botemiddel mot dagens stress og mas er å sitte seg på sykkelen å ta seg en liten kjøretur.Er selvfølgelig godt pakket inn i goretex + diverse for å holde meg varm.

Hvilken sykkel kjører dere?

Mvh maff

Er nok det jeg også ja..

Selvom det var min utkårede som hadde sykkel da jeg traff ham. Har jeg alltid syns det har vært spennende, og da vi flyttet sammen, invisterte vi i en større sykkel.

Men nå ligger snøen ubønnhørlig her i trøndelag, og sykkelen står i garasjen.

Men blir det en mildværsperidode, som det blir nevndt over her, så blir det kanskje en siste svipptur til.. til byen å tilbake.... =)

Annonse

Hallå!

Honda hornet - og eg liker den kjempegodt. Artig sykkel, ganske sportsleg, lett å manøvrere. Særleg moro er det når du står på raudt med ein BMV bil ved sidan av. Bilen taper kvar gong, he-he!

Som dame har eg sjølsagt to sett klede :) - eitt i skinn for godverscrusing og eitt i goretex til våtare og/eller kaldare ver. Eg kjører ikkje når det regnar om eg kan unngå det, men gortexjakka er uansett god å ha vår og haust. Eg gler meg til neste sesong allereie - har levert sykkelen på vinterlager, og det var på høg tid, for i går kom dei første snøfnugga.

mvh

I vårt tilfelle er det omvendt :) Eg tok lappen på tung MC først og kjøpte hornet'en. Gubben kjørte lett MC i ungdommen, og da det først var ein sykkel i familien, fann han ut at han også ville ta lappen. Når han kjem inn etter å ha kjørt MC, skin han som ei sol. Nå ser det ut til at han vil kjøpe sin eigen til våren. Slik kan det gå! :)

mvh

Jeg kjørte MC i mange år før vi begynte med barn. Men siden jeg har fått 5 barn på 8 år, så overlot jeg kjøringen til mannen min. Vi har imidlertid kjørt på tur med unger med smokk i sidevogna, og det er stas for ungene å bli hentet på barnehage og skole med motorsykkel. Men selv om vi har to sykler nå, så kjører jeg ikke, savner det ikke slik situasjonen er nå, men kanskje når jeg blir ENNÅeldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...