Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på pergo fordi mannen min har lavere sædcelleantall enn den normale grensen som ligger på fra 20 millioner sædceller per milliliter og 200 millioner sædceller per milliter. Han har 12 millioner sædceller per milliliter. Har gått på to brett nå, og er lut lei... Ser jo aldri ut at vi skal lykkes, mensen kommer.... ! Og jeg står med spørsmåltegn til om det skal forventes at jeg skal bli gravid ved hjelp av pergo når han har så lite som 12 millioner sædceller per milliliter ?

- har to barn fra før av og vurderer å slutte med pergo dersom det er lite sannsynlig at jeg vil bli gravid med hjelp av dette medikamentet..

Vil ikke plage meg selv unødvendig med slike preperater..

Noen som vet litt om dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å få mannen din til å ta sink ,selen og c vitaminer.

Det har ihvertfall økt spermiene til mannen min.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg er faktisk litt skeptis til at du tar pergo når det er mannen din som har et problem.

Er det blitt videre utredet hvorfor han har såpass dårlig sædkvalitet og om det evt er noe han kan få hjelp til?

Det kan godt være at dere trenger mere hjelp enn pergo for å bli gravide og da tenker jeg på ass.befruktning og da synes jeg også at det er litt dumt at du skal utsette kroppen din for denne typen hormonkur uten mer hjelp.

Jeg ville ha vurdert å skiftet gyn for å få et annet synspunkt på dette i tillegg til at fått mannen din henvist til en androlog ( tror det er det en slik spesialist heter....)

Klem

Skrevet

vi har det likedan, er på andre kur nå selv om vi vet at det er han som har lite sæd. men er verdt et forsøk før en evt må gå veien til ass befruktning. vi skal operere mannen for brokk mens jeg fortsatt gåt på pergo. )

lykke til

Skrevet

Jeg gikk på Pergo før, men fikk beskjed av gynekologen at det ikke var noen vits lenger, da vi fant ut at sædkvaliteten var veldig dårlig. Samboeren min har 3.millioner, men kun halvparten er normale.

Mener å ha lest en plass at alt over 10 millioner regnes som kun lett nedsatt? At man kan bli gravid likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...