Mellus Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Sist jeg holdt til her, var jeg på chatten hver dag, fordi jeg kjeda meg på jobben. Jeg satte opp liste over folk og når de skulle ha osv.. Blei kjent med drit mange.. Men nå?? Hvor er alle sammen a? Nå er jeg her bare innimellom for det er så kjedelig, ikke en sjel på chatten jo. Uff altså. Blir et tammere og tammere sted å være dette her jo.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Sjelden folk på chatten her ja ;o((. Vet det er flere her inne som har byttet msn adresser og chatter der......... Synd, for dette er jo en fin side ;o)))
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Har til og med lagt igjen msn min her inne jeg.. Men iiiingen vil leke. Sånn er det å bli gammal ... tihi
mirremamma Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 hei du! E e gravid me mitt første lille nurk, 14uke på vei strax. e syns faktisk d virka litt vanskeli å kom i kontakt me folk her inne..kunn godt tenkt me t å blitt meir kjent me mange,vi e jo i samme situasjon ;-) sånn ellers e e liksom litt redd før å prat før my om at e e gravid, e redd venner å kolegaer ska bi lei a å hør på "tjattet" mitt.. men les om veldi my lærerikt her inne da,alle tar stort sett opp ting main lura litt på...
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Uff da... Har lagt ut min selv og chatter med noen ;o)) Hvor gammel er du? , Når har du termin? Er dette nr 2 eller 3???
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er 30 og skal ha nr 2... Ja, jeg og føler det er vanskelig å komme i kontakt med folk... Sist jeg var her møtte jeg ei jente. Vi hadde lunsj og greier.. Å det var såå koselig.. Skulle ha nesten samtidig.. Har jeg hørt noe mer etterpå a? Nei.. Må være noe galt med radaren min eller noe Jo åsså skal jeg ha 4. februar.. Er 26+0 i dag.. ooo snart 26+1 og 99 dager igjen....Dere da? Gå inn på chatten nå da vel, en liten tur, før jeg skal sove
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Er 32 jeg da ;o)) Heheheheheh venter nr 4. Er stadig innom chatten, men det er liten respons der. Vanskelig å komme i kontakt her ja.... Hvor i verden bor du da??? Oslo her ,o)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Maskina mi hang seg opp når jeg prøvde meg på chatten. Kanskje et tegn på at jeg burde sove?
mirremamma Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 e e 30, bor på helgeland venta lite nurk i mai ;-)
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2006 Sandnes i Rogaland her. Er fra Rygge i Østfold da men.. Det og er litt dumt her inne.. At alle er spredd over hele landet.. Blir liksom ikke noe seriøst ut av sånt.. Hadde vært gøy å blitt kjent med noen som en kan møte litt og.. Men her borte må alle være kristne, for det er vanskelig å komme i kontakt med de.. Og da passer ikke jeg inn, for jeg banner i nesten hver setning.. Nei nå er det jaggu på tide å legge seg, før jeg tråkker på noen fler i kveld.. Noen som vil prate, så er jeg på [email protected] innimellom
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 ok. Legger deg til min msn.... Har nesten samme nick der.....
Maiken_78 Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 hei mellus Jeg er øyeblikk 28 år og er fra Sandnes. er 30 uker på vei og er 2 gangsfødende. Har en gutt på 7 år fra før av:) Vet ikke om du har fått med deg at det skal være et treff på kvadrat 1. november. Jeg tenkte meg der. Ellers så syns jeg det er veldig kjekt å treffe andre som er gravide. Er bare rope ut viss du vil prate eller å møtes, syns det er koselig å komme seg litt ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå