Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og sambo bor imidlertidig i huset til mora hans her i bygda, mens hun bor ilag med samboeren sin oppi Trøndelag... Imidlertidig vil si at i 2 år har vi bodd her i huset hennes. Og jeg blir sprøøøøøøø... Selv om hun ikke er her så ofte. Men jeg kan jo ikke bare gjøre som jeg vil her. Føles jo som om jeg konstant er på besøk hos noen. Så dette er jeg lei av. Men blir vel hus på oss også til slutt.

bor i aneks hjemme, eget lite hus med kjøkken stue og soverom mangler bad så må inn til foreldrene mine for og dusje.. går kjempefint!:) skal finne meg en leilighet når jeg er ferdig med å studere skal spare penger frem til da så jeg kan kjøpe orker ikke tanken på å skulle leie..

Annonse

For tiden bor jeg hos svigers,skal bo der til over jul. Min kjære bor i andre ennen av landet pga skole.

Har kjøpt leilighet på Søfteland,Os som skal stå ferdigstilt nå 17 November. Boa er 73. 2 soverom og 2boder (en inne og en ute),3 parkeringsplasser til oss.

Er ett boretslag, å blir utrolig fint!!

Gleder meg såååå til å flytte inn :) :)

Annonse

vi leier halvparten av en tomannsbolig. Gammelt hus, men funker som det skal:) Tre etasjer.(så håper jeg slipper unna bekkenløsning!!)

To soverom, to bad, liten stue og passelig kjøkken. + en masse boder, som brukes bl.a til kontor.Og stor plen med gjerde rundt. Vi blir her vel et par år etter at den lille er født, tenker jeg.

Når jeg er ferdig med utdannelsen flytter vi forhåpentligvis tilbake til Vestfold, men tiden vil vise. spørs jo hvor vi får jobb og sånn:)

Drømmen er å finne et fint lite hus i Horten:)

Vi leier en liten leilighet i kjelleren til mamma:) Så flyttet ikke langt jeg heller:) stua og kjøkkenkroken er vel litt over 20 kvm til sammen så kommer bad og soverom utenom. Men det går bra. Trenger ikke noe stort. Søsteren min og mannen helles bodde her i 3 år Hadde to barn her den siste mnd. Og så er det så mye hjelp å få her! Med søsken og greier:) Så på et hus for et par mnd siden men noen bød over oss:(

Samboer`n min eier en fin leilighet på rundt 90 kvm.

Er et vertikalt delt hus med leiligheter i begge ender,ganske praktisk når baby`n blir så stor at den skal begynne å springe inn og ut:-) Vi har 2 soverom og to stue og kjøkken i ett:-) Pluss gang og ytter gang. Det er akkurat passe til oss så lenge vi bare blir tre da;-) Men vil ha ett hus når jeg er ferdig med utdannelsen min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...