Gå til innhold

November: -helen- ?????


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HÆÆÆI :) :)

 

jeg er så fødeklar jeg kan bli!

er litt lettere irritert på jordmor...hun sa for over en uke siden at DU kommer til å føde før termin!hun var liksom bombesikker....men næææida, her sitter jeg :) har ikke termin før 6 november, men sku ønske jordmor ikke sa noe om tid, for ventinga blir enda verre :P

går sikkert på overtid :P

 

ellers går alt fint, tjokk og go

 

hvordan går det med deg da ? fortell fortell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt galen!!! *hahaha* nå sitter du bare og vente altså? ja da skal ikke jeg klage! har gode 8 uker igjen, så her tar jeg det fullstendig piano :)

 

HERREGUD DU HAR TERMIN I MÅRRA!!!!!! *ler*

 

ja da blir det spennende og se! bor du i florø du??? nervøs for fødselen? blir helt gira her jeg ;) regner med vi møtes i florø på nyåret, da må vi oppdatere litt ja! jeg har termin 30 des, så jeg har seff reiseforbud i jula:(

 

Må nok pent sitte her og vente på å kalve ja! og DET er rimelig kjedelig ja! er sjukemeldt, og har vært det i en mnd nå... vann i hendene, betennelse i armer og skuldre(dovner bort fra skuldrene og ned) og KYNNERE *banneflettesteike* som har holdt på sia uke 15 :(

 

jepp, jeg er en orntli gravid sutrepave! *hahaha*

 

neida, har det egentlig ganske bedagelig, skulle bare ønske jeg kunne vært mer aktiv :) jaaaaaaaaada :)

 

ellers får jeg en gutt sies det, og har handla og arva og mala og styra, og nå står alt klart her :) så nå er det bare å vente :)

 

er tjokk som ei kveite og trives egentlig godt, sjøl om eg kvert øyeblikk e ei dondre på øve hondre! *ler*

ligger bilder på album under mitt fantasifulle nick, åsså jeg da :)

 

Har besøk av mamma i helga, så er ikke så mye jeg får vært innpå her, nå sitter jeg bare og venter på å putte kalkunen i ovnen :)

 

nam nam!!!

 

men nok om meg!!!! fortell masse om deg nå!!!

 

supersuss fra kveita :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg sitter og venter ja ? skal jeg love deg!! men tar det egentlig veldig med ro...gleder meg bare til jeg skal få vondt, hehe!! har ikke hatt noen plager hele svangerskapet....har ikke følt meg gravid egentlig, bare hormonell og tjokkere :)

så nå sitter jeg bare å venter på at vannet skal gå og at riene skal sette i gang, eller omvendt....samma faen!

 

jeg er så heldig jeg ikke har hatt kynnere engang....magen blir bare hard, thats it :) merker ikke en sjit, så nå synes jeg riene skal ta meg med storm! hør på meg....håper på smerte snart :)

Nå bor jeg i Florø ja....flyttet tilbake hit i sommer etter jeg ble ferdig utdannet, noe jeg er veldig stolt over :) så jeg har ikke gjort en dritt siden, bare vagget rundt i Florø by :)

men dagene har faktisk gått fordi! jeg og Kåre bor i en leil i Botnaholten, trives godt, så tror jeg vi har alt på stell til den lille kommer :)

lille jenta vår by the way :)

Hva mer er det å fortelle tro...hmmm....fingrene mine ser ut som noen pølser og sjitt jeg er så smelltjokk, og strekkmerkene mine er utrolig sexy på heeele magen :) men i give a shit :P

 

ja, vi må snakkes når det blir florø på deg vettu!

 

hvor bor du ?

 

superkos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hehehe* herlig :)

deilig å ikke ha noen plager da! har ikke hatt noen jeg heller egentlig før nå på slutten da jeg er sjukemeldt og synes synd på emg selv :)

*ler* det er det kjipe med å gå hjemme da...

iiiha!

 

jeg bor forresten i svelvik, og er blitt VOKSEN! Kjøpte hus i februar, er ferdig utdannet førskolelærer og jobba som ped leder ett par mnd før jeg ble sm :)

VELDIG flink som er ferdig!!!! og tittlen du kan smykke deg me nå er?

 

hihihi :) pølsesnabber er bare vakkert :) har noen middagspølser jeg og :)

 

hahahah! uten kynnere å trene seg på tenker jeg riene smeller deg i bakken! *mohahahahahaaaaaaaaaaa* neida,bare tuller :)

spis masse STERK mat, ha sex, spring opp og ned trappene(evt botnaholten) tjohei! så kommer bæbbisen :) *nikker*

 

godt å høre at du er ved godt mot da :) jeg regner med at jeg går å vralter ut året, men da vettu!!!

 

gleder meg veldig til å komme hjem på nyåret og byttelåne bæbbis :)

 

kos og klem og lyke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...