Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 DinBaby BarnetMitt GullSmokken BliGravid MorogBarn BabyTV BarniMagen.com Du er logget inn Din egen side | Logg ut Kjøpeguiden Mammaklær | Barneklær | Utstyr | Nyttig | Gravid | Kosthold | Bøker | Helse | Velvære | BIM-Shop | BarniMagen DinBaby Forum Hovedside Din Egen Side EkspertSvar Fra uke til uke Debatter BIM-treff Terminklubber Chat Tema Navneguiden Fødested Kjerringråd Min historie A til Å Våre album Linker Jordmortelefonen Kjøp/salg/auksjon Nytt og Nyttig Om BarniMagen Alle forum på BIM Skravlesiden 1. trimester 2. trimester 3. trimester 90+ Adopsjon Assistert befrukt. Barnevogndebatten Beholde barnet? Bekkenløsning Beskriv svangersk. Bleiedebatten Bli gravid Bryllupsdebatten Depresjoner Dilla debatten Donor egg/sæd Dåp og navnefest English forum Far svarer Mor Etterlattdebatten Flergangsfødende Fosterv. & ultralyd Fra barnemunn 3-5 Fra barnemunn 6-8 Fra barnemunn 9-12 Fødselsdebatten Fødselsangst Fødselspenger 1.gangsdebatten Gravid & arb.ledig Gravid-moden alder Gravid i utlandet Gravid & Jobben Gravid & Student Gravid - sykemeldt Gutt eller jente?Hemmelig venn Hjemmefødsel Hjemmef. god erfaring Hobbydebatten Humørdebatten Hus og Hage Hvem er far? Kurs Møte med helsev. Idebanken Jordmor der jeg bor Keisersnitt debatten Kjerringråd debatten Kjøpeguide 1. trim. Kjøpeguide 2. trim. Kjønnsykdom Kjøpeguide 3. trim. Kokebok Kompliserte sv.skap Kostholdsdebatten Kranglesiden på dib Mammatøy Min fødselshistorieMine,dine,våre barn Mistet, gravid på ny Mødre m funksj.hem. Navnedebatten Nedleggelsesdebatten Over 35 år og prøver Pappadebatten Parforhold-debatten Penger og juss PCOS-debatten Politisk debatt Prematur Pjerten?? Presenter deg selv Reklametrykket Ris og Ros Rusmidler Røykedebatten Sen abort Seteleiedebatten Sex i svangerskapet SlitenSlankedebatten "Slitere" Snart alenemor SpiseforstyrrelserSpå / Horoskop Svangersk.depresjon Svangersk.kontroll Svangersk.kvalme Sykehus/fødeavd. Tvillinger og Flerlinger Testost. vs. østrogen Trimdebatten Ufrivillig abort Ung og Gravid Vi mistet vår baby Yrke og karriere Terminkalkulator: Siste mens: (husk punktum) Les mer om terminberegning Tittel Forfatter -------------------------------------------------------------------------------- Skravlesiden Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst. Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected] Søvnig stesønn.... Feil mat...??? NYTT 22:01 27.10.2006 Heisann.. Har en stesønn på 11 år (han har en bror på 9 år som ikke sovner sånn), er ganske bekymret for han.. Han sovner på de mest utrolige plassene.. En gang var vi på restaurant da sovnet han på en benk inne på restauranten, en annen gang på trampolina når andre hoppet.. Kan sitte å prate med og så sovner han.. Er det noen som vet og har råd og tips på hva det er og hva kan gjøres..? Jeg lurer på om det kan være feil mat, underærnert mat som gjør at han sovner så lett.. Iflg ungan til samboeren min så lager hun sjelden næringsrikt mat, risengrynsgrøt, grandiosa, pølse med brød, sjelden gang spiser de norsk mat.. De får sjelden frokost og melk.. Samme som på skravlesiden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6859969-s%C3%B8vnig-stes%C3%B8nn-feil-mat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 dette ble bare rot.. Skulle prøve å kopiere fra skarvlesiden, og har ikke gjort dette så mange ganger som dere ser.. håper dere forstår.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6859969-s%C3%B8vnig-stes%C3%B8nn-feil-mat/#findComment-6859988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 Han har ikke narkolepsi da? Uansett om han får litt feil mat er det vel ikke vanlig at en elleve-åring sovner i tide og utide. Jeg ville tatt ham med til en lege og fått undersøkt hva det kan være. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6859969-s%C3%B8vnig-stes%C3%B8nn-feil-mat/#findComment-6860067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå