Gå til innhold

noen som skal ha med barnefaren på fødselen??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei! han bor ikke i landet, så det blir en god veninne.

men om dere har et ok forhold og du føler at det kan være fint\trygt\positivt for deg, så kan du jo spørre han.

jeg har et ok forhold til barnefaren, skulle ønske at han kan være der, men ting er jo ikke alltid som man ønsker.... bare gjør det som er best for deg, men ikke press han heller- ingen ting kan vel være verre enn å ligge å presse og ha en mann som ikke vil være der og er udugelig...?

Når jeg fikk nr en så bodde vi ikke sammen, og ikke var vi kjærester heller. Men han var med. Og det var en fantastisk opplevelse selv om jeg ikke hadde trodd det på forrhånd. Om du ikke "hater han til døden og han ar vært slem mot deg eller noe" ville jeg hatt store vansker med å se ungen min i øynene den dagen hun spø: Men hvorfor var ikke pappa der når jeg ble født. Tenk da å måtte svare at "nei mamma nekta han skjønner du lille venn" "at du kom til verden fikk han ikke være med på".

jeg skal ha med barnefaren jeg alså,bare lurte på om det var flere enn meg som skulle det...jeg og barnefaren er venner,å er ikke sure på hverandre eller noe sånn..jeg var litt betenkt i begynnelsen på å ha han med,siden det er en veldig intim ting,men det er jo tross alt hans unge også,å han vil mer enn gjerne være med,han synes det var helt fælt at jeg hadde tenkt tanken på at han ikke skulle få være med på sitt eget barns fødsel...så jeg lovet at han skulle få bli med..men så må jeg jo si at det er litt spesielt også at han skal være der når jeg ligger å spriker som aldri før,å vi ikke lenger er sammen...så tenkte at det kanskje kunne bli litt rart,så jeg og jordmor kom frem til at,hvorfor kan ikke både barnefaren å moren min være med begge to...så nå er det bestemt,jeg tar med begge to,så kan barnefaren få være med å ta imot barnet sitt,å så kan den kommende mormor ta seg av meg,å barnefaren om han føler seg litt utilpass...da må vi vel alle være fornøyde,hehe:o)

Annonse

Sist jeg snakket med ham ville han ikke bli med.

Jeg håper han ombestemmer seg før fødselen.

For meg er det naturlig å ha ham med, selv om vi har kranglet mye. Han tror han gjør meg en tjeneste hvis han blir med. Jeg håper han kan begynne å tenke litt, og tenker på deltakelse på fødselen som en opplevelse for sin egen del også.

Annonse

pappan til lille gutten vårres skal være med ja... jeg hadde blitt skuffet om han ikke ville ta del i dette.. men d er noe han absolutt ikke ville gått glipp av for alt i verden!!! han skal klippe navlestrengen også.. Men skjønner jo andre hvis situasjonener litt kjip... :-)stå på!!! Jippi!!!!!!!!!!!!! gleder oss sånn..er en stund til enda da.termin 6 april. men var på ultralyd i dag.. alt bra!!! :-) :-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...