2 søte små:-) Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Hadde en MA og var til utskraping av tvillinger i dag, hvor lenge tok det før dere fikk mensen? Vil gjerne prøve igjen så snart som mulig...
Alba44 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Så trist å høre... Føler med deg. Fikk mensen igjen 5 uker etter utskrapingen. Syns å huske at gyn sa at 4-6 uker var vanlig. Du må bare spørre meg om det er noe annet du lurer på. Trøsteklem,
xnjil Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 for min del kom mensen 4 uker etter ma i juni. lykke til
Canutte Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, så trist å høre at du mistet tvillinger...ord blir fattige da. Jeg hadde en MA for noen år siden (utskrapning i 12uke), og måneden etter var jeg gravid igjen uten å få menstruasjon imellom.. Vet ikke helt om det anbefales, men jeg har idag ei frisk og rask jente. Varme tanker og en stor *klem* til deg. Lykke til med neste forsøk.
Sunniva78 har to små Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Huff, jeg føler med deg.. Hadde en MA i uke 9 selv i sommer. Hos meg kom mensen tilbake etter 5 uker. Lykke til videre.
Enitsirk79 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Uff trist å lese at du har hatt MA. Selv fikk jeg mensen tilbake 5 uker etter utskrapningen. Stor klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå