Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er det farlig og onanere seg til orgasme? Jeg er 26+5.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Å gud så lei jeg er av dumme spm... Hvorfor i alle dager skulle det være farlig?!
Håper(2sa+1gutt07+3sa) Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ingen spm er dumme. Er det noe man lurer på så må man jo spørre..... Nei det er ikke farlig
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 ChAnZei *prins i magen* ærligtalt.. skal man beg å bekymre seg for at folk skal synes spørsmålene er dumme.. da burde vi kanskje bare slutte å skrive hær inne.. for det vil alltid være noen som synes at et spørsmå er dumt.. fordi de vet svaret.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Lillespire.... Du MÅ bare hakke på meg du? Nei, men sånne spm er ganske opplagte!! Å jeg er faktisk drittlei av hysteriske folk som tror den lille i magen dør fordi de har sittet på samme bussholdeplass med en som røyka..(f.eks) Graviditet er ingen sykdom!! Ja, og spm der synes jeg var dumt. Hadde det vært farlig, hadde du garantert fått hørt det!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Faktisk helt enig med deg. Sååå mange dumme spørsmål samlet på en plass skal du lete lenge etter. Det er IKKE farlig å være gravid. Hvordan tror dere folk klarte å føde friske barn før i tiden??? Er veldig lite på bim for tiden, nettopp pga alle disse teite spørsmålene om ting som er farlig
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg og er faktisk enig. Orker nesten ikke være her inne.. Gidder ikke lese halvparten av innlegga engang.. Det er bare ting som man burde vite, og ikke spurt om.. Men men, greit at folk lurer, men det går ann å lese litt i den boka vi får av jordmora og.. Der står det VELDIG mye av det folk spør om..
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Det er bare å la være å svare på spm dersom dere syns de er dumme, da. At dere gidder bruke energi på å male om det... Forumet er til for at folk som lurer skal kunne spørre. Syns ingen spm er dumme. Men gurimalla så mange dumme svar det er noen ganger ;-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Nei det er ikke farlig ;o) Kos deg i vei. hehehehe Det er heller ikke ett dumt spørsmål....
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg skrev ikke noe om at DETTE var et dumt sp.mål.. Jeg sa meg bare enig om at det er mange av de her inne... Men det kan sikkert ikke unngås heller. Det er trossalt noen innom her hver dag. Men er det noen inne på chatten??? NEI NEI NEI... fyyyyyy
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Var ikke til deg jeg skrev vedr dumt spørsmål assa ;o)))))
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Tenker du på meg nå, så tok jeg meg ikke nær det assa.. Hehe.. Måtte bare svare for meg så jeg ikke tråkker på noen.. Har en tendens til å si ting jeg mener litt for ofte.. Og det har jeg hørt er dumt Elsker å irritere på meg gråsteiner for tida, skjønner ikke hvorfor altså.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 Mellus.................. Digger folk som sier ting rett ut. Er slik selv ,o))) Leste bare lengre opp hvor det sto at : er så lei slike dumme spørsmål... Måtte påpeke det.... Mange unge her som lurer og derfor spør ;o)))
Mellus Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, sant det.. Det som er litt kjedelig er at det er de samme sp,måla som dukker opp.. Derfor blir de teite.. eller noe i den duren... Man må jo spørre for å lære i grunn.. NÅÅÅ skal jeg sove. Natta alle sammen.
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #16 Skrevet 28. oktober 2006 Ekke farlig det nei,men har hørt at man bør unngå vibrerende dildoer:)
keikoto Skrevet 28. oktober 2006 #17 Skrevet 28. oktober 2006 Nei det er ikke farlig, men ganske deilig... Men orgasmer mot slutten av svangerskapet kan i noen tilfeller være med på å sette fødselen i gang. Mange spørsmål her om mangt og mye, godt vi er så mange FORNUFTIGE damer som er like flinke til å gi svar på alle dumme spørsmål folk er så flinke å stille...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #18 Skrevet 28. oktober 2006 Huff JA!!!!! Du kan få hår i henda!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #19 Skrevet 28. oktober 2006 Det er nå engang veldig naturlig at de samme "dumme" spørsmålene kommer igjen, etter som nye folk kommer til her! Selv er jeg ganske fersk her og har lett etter svar på spørsmål som sikkert er besvart hundrevis av ganger før. Men det er nå engang litt langdrygt å bla seg gjennom hundre sider med gamle tråder her og da, bare for å ikke plage dere som har vært her ei stund og er lei av ferskisspørsmål. Noen spørsmål finner man heller ikke svar på i bøker, og vil kanskje ikke spørre fagpersonell om. Kan ikke dere erfarne, kloke damer heller bare overse sånne "dumme spørsmål", istedenfor å skremme oss nykomlinger fra å stille spørsmål om det vi lurer på?
oo00oo Skrevet 28. oktober 2006 #20 Skrevet 28. oktober 2006 Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Det lærte jeg da jeg var liten. Og for å være helt ærlig så må jeg si meg litt enig når jeg leser alle de frekke svara. Er det et sted folk skal kunne være trygge nok til å spørre om det de lurer på så er det her.
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 29. oktober 2006 #21 Skrevet 29. oktober 2006 Onani er ikke farlig i svangerskapet... men ikke bruk vibrator innvendig... Når du får orgasme så får faktisk barnet i magen din en slags "massasje" av at livmoren trekker seg sammen så det er ikke noe farlig!! SERIØST!
lady M Skrevet 29. oktober 2006 #22 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Keiko! Ang det med at orgasme kan starte fødselen så er det en sannhet med modifikasjoner. Hvis kvinnen er klar til fødsel og livmor og alt annet er modent DA kan en orgasme være med på å sette en fødsel igang.... Man kan jo få høre fra JM at en skal gå hjem å elske for å få fart på sakene... he,eh.
mirremamma Skrevet 29. oktober 2006 #23 Skrevet 29. oktober 2006 Det her e faktisk nå som ha streifa tankan mine å, har mista tre ganga før rundt uke 8-9-10 så da ha e lurt på om d kunn vær nå me d å få orgasme i d heile tatt.. kroppen "spenn" se jo veldi når main får orgasme så kunna jo vært no.. Men e ha faktisk spurt legen min(som ik syns spørsmåle va domt i d heile tatt!!!!!) å han sa at d skull ik vær farli. klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå