Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Blir grøten mer mektig og legger lenger i magen om jeg tilsetter mme i stedet for vann?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke tilsett mme i grøten dersom det står på pakken at det kun skal tilsettes vann. De grøtene som kun skal blandes med vann inneholder nemlig allerede melkepulver. Dersom du blander med mme kan ungen bli hard i magen, evt få for lite væske.
Tupsi Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 I de grøtene det står på pakken at det skal tilsettes vann SKAL det være vann og det samme med de pakkene som det står at det skal være melk i SKAL du ha i melk. I de grøtene du har i vann er det melkepulver i grøten så helsesøstra sa til meg at det var veldig viktig å gjøre det som står på anvisningen.
Antonita Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg blander MME i hollegrøt selv om det står med vann. Tror det er helt greit, men han blir kasnkje litt tørst etterpå, så da gir jeg han resten av MME jeg har kokt opp og litt pupp senere.
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Hva er vitsen med å blande i mme i grøten når det står vann da?? Er jo allerede melkepulver i grøten..........
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 I hollegrøten er det ikke melkepulver. Det skal egentlig blandes 50/50 med vann og mme/mm. Vi har bare brukt vann til nå, men fikk beskjed fra hs om å bruke mme siden han var gått ned i vekt på de 2 mnd siden siste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 *Dytter* Er den mer mektig med melk? Alså at den ligger lenger i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå