MaraM Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 har dere noen tips på hvordan man kan få babyen til å rape? lille sønnen min på 5 uker har plutselig fått vanskelig å få rape.. hva kan det skyldes og har dere noen gode råd? blir veldig takknemlig for svar!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 jeg gikk med gutten min slik at det ble enslags "dumping"!! vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det!!
Mona og Sine Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Legg magen til babyen mot det ene bryste ditt på en måte , for da blir det litt press på luft-bobblene på en måte... det var en vinner her...
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Gi ham Minifom fra apoteket. Er ikke farlig å gi, gjør at det er lettere å rape og prompe. Min gutt er 5 md og bruker det enda.
Hege & Even Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 slet med det samme selv. Vi bruker nå "ketshup flaske" trikset.. hi hi har desverre ikke annet ord å forklare det med... Du legger barnet med armene over din skulder, dvs at litt av magen/ brystet ligger mot skulder/bryst og dunker han lett på stumpen..(sånn som du dunker på en ketshup flaske.. bare ikke snu babyen opp ned!! hi hi) absolutt det beste her i huset!!!
MaraM Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svarene! Skal prøve ut alt sammen! Håper det bedrer seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå