Gå til innhold

Mai: Hva leker dere


mysig

Anbefalte innlegg

når dere leker med barna( burde kanskje ha skrevet det i overskriften sånn at ingen tror at dette er et innlegg som hører hjemme på

et helt annet forum.)

 

Eg og Emma leker en del med lekene hennes og i det siste har hu blitt veldig fasinert av spegler. Hu ler høgt når eg kiler henne med nesen på magen og under ribbebeina og elsker å ligge naken eller bare i bleia og kikke. Hu liker òg å bli "kastet" opp i lufta og fly over hodet mitt.

 

Prøver å prate mest mulig med henne og synger masse(en veldig krevende øvelse for meg som stort sett bare kan teksten på jule og 17. mai sanger) Merker at hu liker sanger og rim/regler, men kan ikkje så veldig mange så det går en del i "klappe kake søte" og "ro,ro, ro din båt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutt ler godt når vi kiler han på magen eller hvis vi lager rare grimaser. Han ler også godt når jeg forteller eventyret om Bukkene Bruse og lager skummel stemme på trollet. (Rare/ skumle stemmer generelt slår virkelig an!) Han liker også å bli sunget for, men rim/ regler fenger ikke så veldig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synger litt på sånn reklame låter da ler han godt, kan heller ikke mange sanger, men har kjøpt sangbok nå også fått barne cd i gave som vi kan øve med :o)liker godt den samm kilinga som dere har nevnt. han rulla ikke før en uke siden litt treig der men han har jo så mange tenner! 6 og mer e på vei! hva med dere? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...