Gå til innhold

kanskje et rart spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

lurer på om det er andre som opplever det samme som meg og om de evt. vet hva det kommer av...

Jeg er nesten 7 uker på vei og har i hele dag kjent at det stikker til i den ene eggstokken..tror jeg da..når jeg hoster...

Hva er dette??

Fortsetter under...

Hei du;o)

Jeg synes ikke det er noe rart spørsmål. Jeg er andregangs gravid og har masse spørsmål jeg og.

Jeg også opplever mye smerter i nedre del av magen. I dag har det vært ille. Jeg er også 7 uker på vei. Jeg tror det er helt normalt for det er jo mye som foregår. Lykke til;o)

Javel..takk for svaret du...

trodde det var derfor folk skrev innlegg her jeg da men, for å få svar på sånne ting...ikke for at andre skal få deg til å føle deg dum fordi du spør om noe...alt står ikke i bøkene.

sorry bare sånn jeg føler det...

Annonse

Hei!!!

Leste dette helt tilfeldig... og ble litt sjokkert.. hører folk klager litt på stemningen her inne, og forstår hvorfor hvis en får slike svar..

camillaeb: spør om det du vil!! Det finnes ingen dumme spørsmå! (kanskje bare et og annet dumt svar..)

signerer uten nick nå, ville ikke blande meg egentlig..sorry!!

(hører ikke til her inne)

Jøss, skaff deg ei bok? Hva i alle dager? Er det ikke meninga vi skal spørre hverandre om noe her inne?

Vet ikke hva den stikkingen i eggstokkene er jeg heller, men merket litt til det for noen uker siden.

Jeg er enig med de andre vi er her for å spørre og lære. For vi lærer alltid noe nytt. Dette er min 4 graviditet og det er ikke det samme som de andre gangene. Jeg er 5 uker nå, så jeg prøver å ta det rolig, vil helst komme til uke 12 før jeg gleder meg for mye. Har hatt 2 kjipe spontan aborter og det er ikke kjekt.

Men jeg har samme stikkinger som deg, også når jeg hoster( er veldig forkjøla) men jeg tror det er normalt. Mye som skjer nå. Livmor og alt som forandrer seg. Lykke til. Til alle sammen. Dette er ei spennende tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...