Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Sitter og leser, og det er utrolig mange som signerer med Anonym. Skjønner når det er intime ting, med hvorfor signere med Anonym når man f.eks svarer på vogn spørsmål? Jeg bare lurer..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 dette har jeg også lurt på..hehe:) å uansett så gjemmer vi oss bak et nick.. så de fleste her er jo anonyme alikevel:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje folk tror at vi andre synes de spør om teite ting?? Selv turte jeg i går å spørre om hvordan man skulle lage hhv eggerøre og krem - uten å være anonym, så hvis det er noen som er dumme er inne, så må vel jeg være dronninga
firemerkersmør Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, liten vits å være anonym på rape og påkledning-spørsmål. Greit med knappen på gornore-spørsmål da :-)
*heldigmamma* Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Ganske mange frekke svar eller kommentarer på en del av spm som blir lagt inn her, så det kan jo skyldes det?
Lilleh Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Kan hende man er redd for å bli gjenkjent eller noe når man f.eks forteller om vogna si.. eller man er redd for å virke dum eller noe... hehe Av og til syns jeg det er greit å være anonym, men stort sett så signerer jeg
Anonym_her_inne Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Slutter meg til dette innlegget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå