Gå til innhold

Bestemte i dag at jeg beholder

Mams88 <3Benedicte<3

Anbefalte innlegg

En slitsom avgjørelse, men nå som den er tatt ser ting endel lysere ut :)

Vi har allerede bestemt guttenavnet:

Tom André

Men sliter litt med jentenavnet. Har noen alternativer, men vet ikke om noen av dem er brukbare?

Maria Celina

Lill Jeanette

Nathalie

Siv

Kassandra

Trenger litt hjelp med jentenavnet tror jeg. Håper egentlig at det blir gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke valgene dine overhodet!

Tom Andre er et bøllenavn for meg...

Jentenavnene du nevner er for svulstige og klissete

Liker Bare:

MARIA

SIV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tom André het den første gutten jeg var forelsket i:) Var vel 11 år da! :)

Hihi..!

Jeg synes Kassandra er fint, men synes det blir litt "hardt" med K. Synes Cassandra er mye finere!

Lill Jeanette og Siv liker jeg ikke. Nathalie er veldig fint, og Maria Celina også.

Men jeg liker vel egentlig Cassandra best av jentenavnene dine, jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom André er ett av de styggeste rampenavna som fins... Ingen "fine" folk som ville vurdert det, er sånn jallanavn. Beklager å si det så direkte.

Jentenavnene er også ganske preget over at du er veldig ung. Kassandra? Hallo, hvis du skal bruke det lite pene navnet, så skriv hvertfall Cassandra. Lill Jeanett var også pompøst og sukkersøtt, Maria Celina blir litt for mye av det gode, men både Maria og Celina er fine navn hver for seg.

Siv er ikke så verst. Nathalie er ikke så fint.

Sorry, men du spurte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte aldri om guttenavnet, for det har jeg bestemt meg for.

Og heldigvis er jeg ikke av de "finere" folkene du snakker om, jallanavn passer fint siden det skal bli en jallaunge da ;-)

Jentenavnene var bare noe jeg skrev ned de få sekundene jeg brukte på å skrive dette innlegget, så det har absolutt ikke noe med at jeg er så ung. Det var forslag, og innerst inne: jeg vil IKKE ha et originalt navn på ungen. Roper man på ham/henne på lekeplassen så er det jo hundre stykker som snur seg og lurer på hvem av dem jeg roper på.

Gutten min = ramp :-D

Jenta mi = sukkersøt <3

Sorry, men sto opp på feil side av senga i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må for all del IKKe kalle ungen Lill Jeanette!! makan til harry navn!!!

Liker alle de andre bortsett fra siv å.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Maria Celina-Fint, hva med Maria Celine?

Lill Jeanette-Ikke så veldig fint.

Nathalie-Helt greit.

Siv-Kjedelig, hva med Liv?

Kassandra-Jålete...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av navnene du nevnte synes jeg Maria Celine var det fineste.

Lykke til med navnevalget-det er deres,og ingen andre skal stå for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.

Jobbet i barneverntjenesten i noen år. Tror samtlige av navnene ovenfor gikk igjen... Harry guttenavn og svulstige jentenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tenkt på at navnet ikke har noe å si på om ungen har et godt hjem og vokser opp med gode foreldre, å gjøre?

Om en unge med navnet Siv har vært på barnehjem, synes jeg det er utrolig dårlig gjort å feie alle under en kam og faktisk gidde å nevne det :)

Men det er bare en av mine mange meninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg kjenner en veldig trivelig Tom André jeg, ikke rampete i det hele tatt! Måtte bare si det, var så mange ufine kommentarer her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, først gratulerer med valget.Jeg synes absolutt ikke det er noe galt med navnet Tom André!!! Rart jeg synes guttenavnet er det som er vanskelig jeg da. Navn jeg liker er:

Mathea

Mina

Eline

Isabell

Ine

Maren

Linnea

Helena

Kristina

Tilde

Sofie/sofia evt Fie

Mia

Lykketil med valget!! Og ikke bry deg om de anonyme her inne de slenger nok bare med leppa fordi de ikke har noe bedre å gjøre. (mener ikke innlegget rett ovenfor..) Uansett ganske feigt å ikke tørre å signere med nick. Synes nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom André er et fint navn det.

KJenner mange kjekke greie gutter som heter det :) (vel ikke mange mange men noen da)

Maria Celina syns jeg blir litt tungvint, hva med MariE CelinA ? Litt lettere å si, syns jeg da, er ikke sikkert du syns det. Men synes det er fint, begge to.

Lill Anette da? Suns det er like fint som Lill JEanette ,Kommer jo an på om du siet Jeanett(Sjanett) eller Jeanette(Sjanette).

Lill Kassandra er også fint sammen da.

Siw Maria

Om du vil ha dobbeltnavn på jente også.

Andre navn

Siw Amalie

Celina Sofie

Victoria

Amanda

Cornelia

Tina Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker verken Tom ell Andre. Men du som jobber i barnevernet er vel i grunnen rett og slett frekk. Navn har vel ikke noe med oppvekst og gjøre! Kjenner både ei Astrid og en Arne som har foster foreldre. (pga stødige norske navn??? Tror nok ikke d nei..)

Så liker innleggskriver Tom Andre og Kassandra, være seg med ell uten C. Blir hun nok en minst like god mor som alle oss andre her inne!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med avgjørelsen!!

Nå kan du jo bare glede deg...

Jeg liker ikke Tom Andre, men det var jo ikke det du spurte om.

Likte ikke jentenavnene så godt heller, bortsett fra Maria som er klassisk og fint....

Hva med Maria Elvira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte heller ikke navnene du kom opp med, sorry!!! Men du spurte!

Tom Andre er grusomt, alenemor navn...

Maria er fint da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valget!

Synes Maria Celina, Nathalie og Siv er fine jentenavn. Ville kanskje vurdert Marie Celina, siden det er litt lettere å si når ikke begge navn slutter på samme bokstav.

Du burde også vurdere Kornelia. Synes det er litt i samme gate som Kassandra, bare mye finere:-)

Lykke til med valget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

synes maria og nathalie er kjempe fine navn=)

også vil jeg bare si at det er vanvittig mange dumme og usaklige meninger her.

det er veldig bra å ha en mening om ting og tang. men det går faktisk ann å skrive det på en litt mer saklig og ordentlig måte en det som har vært gjort her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Når man spør får man svar. Det er bare sånn. Syns innvendingene var helt legale, jeg. Hvis du kan velge mellom et "belasta" og et mindre "belasta" navn, hvorfor velge ett som signaliserer helt feil ting....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...