♥Tiny Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Molle og jeg sitter på Jekyll & Hyde fra kl 12 på mandag.. Bare å stikke innom
Molait Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Nei se hva jeg fant:) Får dytte litt jeg da.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Heisann:) Kanskje jeg stikker innom en tur da.. Leste forresten at Cat stikker på sjekk nå..spennende! Dere jeg lurer på noe.. limer inn en tråd jeg skrev jeg.. kanskje dere har noen glupe ideer?! "Jeg har i løpet av de siste 2 timene hatt 5 episoder hvor vesla i magen skikkelig rister..Jeg kjenner hele kroppen hennes riste veldig fort... synes dette er litt skummelt.. Noen som har opplevd det samme? Har merket sånn før, men kanskje det har vært 1 på et døgn, og så flere døgn mellom.. Hva er dette? Bør jeg ringe føden? Er 37+6 på vei i dag.. skal forresten til jordmor i morgen ettermiddag..."
Molait Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Er visst ikke uvanlig. Er stadig oppe tråder om dette:) Dersom du ikke har noen smerterr, blør e.l. og kjenner liv tror jeg ikke du skal uroe deg. Men om du alikevel gjør det så kan du jo ringe. Bedre det enn å miste nattesøvnen:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, blir jo spennende å se hvem anonym er:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå