Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Ser det er mye snakk om hva man kan spsise mat... Husker jeg spiste en del fårepølse en liten peiode, tenkte ikke på det da, mend et er vel speket mat det og?
cec26 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det er speket mat... så det er vel nei mat, men man får jo ikke gjort noe med det nå... ikke så lett å vite alt sånt i begynelsen...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Dette var et spørsmål jeg har spurt om hos jordmor/lege! I mitt forrige svangerskap spist jeg det hver dag! Og hørte fra noen at kanskje ikke så lurt.... jeg forhørte meg og jeg trengte ikke bekymre meg! det er visst behandlet på annen måte enn vanlig spekekjøtt!
hjerte Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg spiser mye fårepølse og spurte jordmora om dette. Ho sa at ho antok at det ikke var farlig, men for å være helt sikker var det bare å fryse ned pakken et par dager før en spiste av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå