Gå til innhold

simsala!!!!


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

vi tar en sånnen vi...

 

jeg kjøpte mamma skjørt og genser i går...skikkelig god...svart cord skjørt og en enkel svart med hvite striper på...deilig asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt:) Må snart bukke under og kjøpe mammaklær jeg også, for nå er det bare to av buksene mine som ikke er ubehagelige i livet. Hvor kjøpte du da? HM eller? Syns de har noen fine klær på HM jeg, var innom "den kule mage" igår, og syntes ikke jeg så så veldig mye som var så mye finere der. Det var jo mye pent selvfølgelig, men ikke så supert, og det er jo ikke akkuratt billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ække billig der nei...så når man bare skal bruke det litterann er det ikke vits vettu....jeg vil heller kjøpe to bukser enn en...ja,på hm...det er ikke så mye på hm på storbyn da men..heh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkesant, det er jo ikke krise om det ikke er kvalitet som holder i årevis, hakke tenkt å bruke mammaklær i årevis jeg... Nei, jeg var faktisk såvidt innom og titta på HM på storbyn, vakke no å hoppe i taket etter, men nå titta jeg bare veldig fort da (livredd for å bli oppdaga vettu...) Men har sett litt et par steder her i byn, men det er kanskje bedre på østfoldhallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...det kan jo hende...østfoldh. har kanskje litt større mamma avdeling...kappahl har jo litt mamma klær å..lindex å,noen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett litt pån lindex, men synes det er ille mye kjærring-klær der, men man må vel kanskje lete litt innimellom. Har ikke funnet noe på Kappahl jeg, men de har kanskje på cubus også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei...jeg har ikke sett no på cubus her hvertfall...

 

var på jobb og begynnte å blø...åååå....huff!!dro rett hjem da ja...nå sitter jeg her da...å krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blør ikke noe nå tror jeg..vil ikke skjekke..men kjenner ikke noe...jeg ringte legevakta...de sa bare jeg skaulle slappe av...å det gjør jeg..skal helt klart få med sykemelding til mandag...og ultralyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, så skummelt, men det er sikkert ikke farlig. Jeg har blødd litt flere ganger, men jeg har jo gjort det hele tiden, og legen sa at det ikke var farlig, siden mamma også gjorde det regner jeg med at det bare er naturlig for mitt svangerskap. Men jeg har aldri blødd skikkelig da, bare noen dråper på papiret og slikt.

 

Skikkelig ekkelt å blø, du må be om å få ultralyd, det er så fælt å bekymre seg. Du som er over den magiske tolv-ukers grensa også. Da skal jo alt bare være fryd og gammen da...

 

Men, det går jo helt sikkert bra, veldig mange blør jo litt i løpet av graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...er sikkert ikke farlig...jeg føler ikke no SA lissom..ingen i familien har hatt SA..hvorfor skal det skje meg da lissom..jeg skal ta ul til mandag ja...klarer å vente...tar bare søndagen med ro...så er mandagen her...mamma har aldri blødd når hun var gravid..hun har 3 barn..så er jo litt rart at jeg gjør det..dritt asså...men jeg tar det med ro og slapper av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare ikke stress no i helga så går det nok bra, går kjapt de to dagene... Du er flink som klarer å ikke få panikk ihvertfall!!

 

(Håper bare de kan gå litt sakte for meg, for vi skal kjøre det første lasset med småting i morgen allerede og det er vi langt fra klare for, ligger så sinnsykt langt etter med flyttinga. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..hehe...dere får stå på litt nå da...så dere får i gang første...hehe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikkesant, vi ligger skikkelig dårlig an altså, vi har en vegg som må males innen den tid også. Surrehoder, det er det vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...