Gå til innhold

Som dag og natt..

lene1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,ja.. her liker man å forsure gitt...

Faktisk så ønsker jeg meg en gutt til! Gullklompen her har lyst på en bror. Leker nok bedre i lag enn en jente... Så har vi så mye guttekær og utstyr..

Så det så!!!!!!!! Tenker du ble stum nå!!

Ååå.. blir så provosert av sånne folk som deg.!!!

Men blir ikke skuffet viss det blir en jente heller.. så ikke misforstå. Her er alt velkomment.

Jeg tror dette kan være forskjellig jeg. veit om ei som hadde to vidt forskjellige svangerskap, en gutt først, helt problemfritt, og så jente, med spy og greier. også veit jeg om ei annen som hadde det slik, kvalm i 2 sv.skap og fikk gutt nr 2. noen har helt like sv.skap og får en av hver også. merkelige greier egentlig.

lykke til

Med jenta var jeg ikke dårlig en dag!!!

Gikk opp 17 kilo og hadde masse vann i kroppen!

Med gutt nr.1 , hadde jeg ekstrem graviditetskvalme , var innlagt 1 uke på sykehus fordi ALT kom bare opp igjen og dei var redde for uttørking!

Det var også egentlig tvillinger men bare den ene døde nokså tidlig og vart absorbert av kroppen min! Det var nok derfor jeg kasta opp i 19 uker, før det roet seg!

Gikk opp 8 kilo!

Gutt nr.2 var jeg kvalm fra uke 5 til 14 og gikk opp 8-9 kilo!

Gutt nr. 3 var jeg kvalm fra uke 6 - 7 til 14 og gikk opp 8 - 9 kilo!

Så hos meg var det forskjellig med gutt og jente!

Men ei veninne av meg har 2 gutter og 1 jente og ALLE svangerskapa var HELT like og var derfor sikker på at hun fikk gutt nr.3, men ut kom Celine! :-)

Så dette med forskjellige svangerskap, og forskjellige kjønn er nok HELT individuelt! :-)

Lykke til! :-)

Annonse

Til du anomym som svarte først.:)

Hisset meg kanskje litt opp... forstår hvorfor du sa at jeg sikkert ønsket meg jente.. for etter å ha lest flere innleggså er det tydligvis det alle ønsker...

Ble bare litt provosert siden det du beskylte meg for ikke var sant.. og hormonene virvler for tiden. hehe..

Ser nå at det var en spøk.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...