Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Kjøpte faktisk tre baby-plagg idag. Og enda er det 16 uker til termin. Og jeg som har tre barn fra før har jo litt babyklær liggende fra før. Kjøpte to kjempefine bodyer og en liten genser. Alt var på salg så det kostet nesten ingenting. 14,50 for en body. Så artig med noe nytt da. :-)
mirremamma Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 åh sååå heldi du e.. e e berre 14uke på vei å har sååå lyst å kjøp men må berre vent ;-)
ks23 med William og Lucas Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 He he har begynnt så smått jeg også..Eller... Har hittil kjøpt.. Vogn Bodyer Pysjer sokker Senger Vippestoler Syns vi har kommet gang jeg..Er 23 uker til min termin;) Men vi venter jo dobbelt daså, og jeg gidder ikke og stresse med dette til slutt..Er jo litt kos også da..
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 stressa er jeg! Har ikke kjøpt noe utstyr enda..klør i fingrene!! Har kjøpt en pose med babyklær da.. :-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Hei!! Jeg har fått masse av venner å beskjente jeg... tør ikke gå inn i butikker der de har barne klær hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå