Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Bare lurer på om dette kan være et symptom på TR eller Gravid? Har en følese av at det er begge deler, men noen med erfaring.? Har så innmari mye luft i magen i dag. virker som det skikkeli bobler inni der, og da mener jeg ikke rumling men BOBLING. Og er ikke som mens smerter. I tillegg har jeg slimete utflod. sånn tykk. Har IKM på søndag.
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hei ! Har også IKM på søndag, og sitter her og håper og håper selv om jeg egentlig VET at TR kommer. Jeg har rare vondter overalt... Kanskje det er håpet som lurer oss... eller hjernen da ???? Men kanskje er du gravid ??Eller; du har spis noe du ikke tåler :-) Uansett; jeg vet hvordan du har det.. KLem Live (18 eller 19 pp)
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kjedeli denne vente tiden. Føler på meg at Tr kommer, men samtidig føler jeg meg skikkeli gravid denne pp, noe jeg ikke har gjort på lenge. Har kjempe ømme pupper oxo. Tok en test med morgen urin i går men den var neg, men kan jo hende det var for tidli å teste oxo da
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det kan ha vært for tidlig (har jeg lest her inne), kanskje bedre å teste på mandag dersom ikke den hersens TR har kommet. Jeg tror garantert at jeg får TR i morgen eller søndag, o g da må jeg på røntgen av egglederne den 6 nov (noe jeg ikke ser frem til), så jeg ønsker nok ekstra sterkt denne måneden... Jeg har også ømme pupper, men tar det som et pms tegn ( det pleier å være slik...) Ser dere har prøvd en stund og.. Har dere begynt utredning ?
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Regner med at den grusomme TR kommer her oxo på lørdag eller søndag. HAr starta utredning, Var å tok en vaginal UL for å sjekke eggstokker å sånn og alt så normalt ut. Tok oxo en blod prøve får å sjekke om jeg har EL. Skulle ringe å få svar i dag men har jobba 9 timer i dag så jeg har ikke fått tid
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Da har du kommet godt i gang egentlig da. Jeg mangler bare den røntgen undersøkelsen jeg nå, og den MÅ jeg ta, Rikshospitalet nekter å behandle søknad om IVF ellers... så da er det bare å stille opp. Jeg kan nesten ikke tro vi har prøvd så lenge - det nærmer seg to år, jeg har mistet tellingen egentlig. Og jeg blir 32 snart, snufs.. Men har ei nydelig datter på snart seks så jeg burde kanskje klappe igjen..
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 Hva står IVF for igjen? Ska jo egenli være glade ja. Har jo en nydeli sønn på 2,5 selv så har ihvertfall fått en da. Er jo noen som ikke har noen stakærs. Ja ett år begynner å bli lenge. Håpe det klaffer for oss snart, (og alle de andre her inne)
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 In vitro fertilization (prøverør). Hadde ikke i mine villeste fantasier tenkt jeg skulle havne her. Satt på første forsøk sist (og da røyket jeg som en skorstein, nå har jeg vært røykfri i snart tre år - jaja, ironisk, ikke levde jeg noe spes sundt heller) Ja, vi får håpe det klaffer for oss snart.
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2006 Satt på 1 forsøk sist her oxo. hmmm merkelig. røyker jeg oxo enda. har bestemt jeg ska slutte når jeg blie gravid da.
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Vil du ha et godt tips for å slutte ?? Det funket på meg, enda jeg er i mot ALT som lukter alternativt. Jeg leste en bok som heter endelig ikke røyker. Jeg var ikke spesielt motivert (ivertfall ikke bevisst motivert), men jeg leste boka og det må ha skjedd noe i hjernen min, enda jeg strittet i mot. Null vektøkning etterpå, men det er klart jeg hadde det vondt de første to ukene... Verdt å forsøke.
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2006 Er heller ikke spes motivert men er jo lurt å prøve. skader jo ikke å prøve lissom. Hvor i landet er du fra da
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Om man tenker seg om og kjenner ekstra godt etter har man sympt på graviditet HELE tiden......og nesten alt uvanlig kroppen foretar seg kan ses på som ett symptom.. symptom leting er håpløst......... klem og lykke tiL!
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 27. oktober 2006 Vestfold. (Larvik)
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 JAVISST har man symptomer hele tiden. Det er ventetiden, nerver vet du Sussa.
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2006 hehe. Jeg har ikke følt sånne symptomer som dette di andre pp. og har heller aldri følt meg så gravid før
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Krysser fingrene for deg ! Det kan jo virkelig være slik ! Jeg tror ikke jeg er det fordi jeg ser det ikke fo rmeg lenger at vi kan klare det på naturlige måten...
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 27. oktober 2006 huff får jo håpe dere klarer det da. Selv om jeg føler meg kjempe gravid vet jeg at TR kommer likevel. Men vi får jo se til søndag da. Har du forresten regelmessig TR
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #19 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, veldig regelmessig, 25 dager den ene syklusen og 28 den andre. Men jeg gikk på pergo i september, det vil si forrige syklus, så det kan jo hende det det hele har rykket litt nå, slik at det går et par dager over tid pga pergo mener jeg. Har du stått på pergo ?
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 27. oktober 2006 Nei har ikke det. sprørs vel litt hva blod prøven viser!! Om jeg har hatt EL eller ikke. men gynekologen sa at det så ut som jeg hadde en liten EL på gang da han tok vaginal UL på dag 10 i sykulsen. og siden den dagen har vi hatt masse sex frem til dag 17
KS 15.08.07 Skrevet 27. oktober 2006 #21 Skrevet 27. oktober 2006 Men har du regelmessig syklus ? Hmm. håper virkelig det har klaffet for dere nå da !!!!
Tredje barn på vei Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 27. oktober 2006 Ja den har ligget på 27-28 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå