Gå til innhold

Snakka akkurat med "suegra" (svigermor)


Gjest

Anbefalte innlegg

Og det var så koseleg! Vi funkar så bra i lag når vi ikkje er i lag kvar dag (det blir jo litt vanskeleg no, sidan ho bur i México) - hadde SÅ lyst til å fortelje ho om chiquitin som veks i magen min, men vi har bestemt oss for og vente. Skal nok klare det, er jo mindre enn fem veker att til det magiske 12-talet :) Men det var så koseleg og snakke med ho! (Sjølv om "meksikansken" min byrjar bli litt rusten, det varSÅ morosamt og høyre meksikansk spansk frå GDL igjen!)

 

Fortalte det til den andre bestevenninna mi i dag då, har liksom takka nei til litt mange festar og treningar i det siste. Ho sa at ho hadde "visst" det nokre dagar, så overraskinga var ikkje så frykteleg stor. Følte at eg "måtte" seie det for å letne litt på dårleg samvit, men det føles veldig bra at ho veit det då... Men det blir vanskelegare og vanskelegare og halde på hemmelegheita ovanfor mamma, pappa og svigers - har jo så lyst til og ROPE DET UT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig!! Er dere ofte der nede på besøk eller? Tenkte på svigermoren din som må bo så langt fra det lille barnebarnet... Snufs, blir så trist av sånt, selvom hun sikkert er glad for at barnet får vokse opp i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt d til mine nærmeste jeg, venninner og familie, er 5+5 nå... MÅ ha noen å snakke med, og glede meg sammen med...

 

Mannen min reiste på jobb dagen før jeg testa positivt, så har ikke fått dele d skikkelig med han enda...

Av alle steder, så jobber han faktisk i Mexico *ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er eit år sidan eg var i Mex sist. Har planar om å reise ned tidleg neste år, men vi får sjå - kjem jo litt an på formen min då... Men vi skal flytte ned ein periode, skal prøve og få ordna ein avtale med universitetet i Oslo og UAG (universitetet eg studerte ved i Guadalajara) - så då får dei vere besteforeldre på fulltid :) Kan jo godt hende vi kjem til å flytte dit i periodar seinare også - og vi kjem til å reise dit på ferie ein gong i året eller noko. Men sjølvsagt: det er jo langt borte...

 

Moniccen: Så morosamt at mannen din jobbar i Mex! Kva gjer han der, og kor er han? (sukk, eg vil også vere i Mex no!! Saknar familien og maten og klimaet og miljøet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber på båt da, så han er mest ute i Gulfen.

Han er stuert, båten er eid/drevet av et norsk rederi. Etter jul skal han visst opp i USA-delen av Gulfen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt med svigerforeldre som bor så langt unna ja!

Mine bor i Kina, er et stykke unna det og.

Har prøvd å få tak i dem på telefonen de siste dagene vi da, for å fortelle dem nyheten.. (det glipper lett for meg, dessuten vil jeg at de skal vite det først..ikke etter alle andre..) men det er ikke så lett å komme gjennom!!

 

Syns du er sterk som venter og venter jeg. har bare lyst til å rope det til alle jeg! og jeg er bare i sjette uke!! *leeenge til det magiske 12tallet!!*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hehe* Veit ikkje om eg er så sterk altså, men tenkjer at dersom viss atte kanskje eg skulle miste så er det litt vanskelegare og få sagt det over telefonen (men eg har IKKJE tenkt og miste og føler meg fin og frisk og prøver og ikkje tenkje så masse på det!!).

Gler meg kjempemasse til og fortelje dei den store nyhenda - dei kjem til å gå på veggane. Vår baby er liksom det første "planlagte" og "ønska" barnebarnet :) Dei kjem til å bli såå glade!!

 

Det er fem veker igjen til det magiske 12 talet for min del. 7+2 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal til Kina og besøke dem i uke 12 vi da. Og planen var oprinnelig å overraske dem når vi kommer, men mannen min syns det var rettferdig at han skulle få fortelle sine foreldre når jeg fortalte til mine:)

 

Kan jo ikke ta utgangspunkt i at en mister, tross alt..

Har likevel begynt å glede meg til magen kommer og det er mer "sikker"

 

Men jeg skal beholde dette lille nurket ja!

Mannen min snakket til magen min i dag (eller lille frøet der inne, da) når de snakket om for tidligfødtebarn på tv; "nå har du å holde deg der inne til du er god og rundt og passe stor!"

 

Håper h*n hører på pappan sin da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...