Gå til innhold

piercing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har både i ei brystvorte å i navelen, når bør e ta dem ut? e snart 14uke på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil i vertfall anbefale dæ å ta ut den i brøste, den som e i naveln kan du sikkert vente me ei lita stund til magen bynne å vekse. du må jo huske at den lille blir å patte fra puppen

Skrevet

Ja, det tror jeg. Du kan få problemer med å amme når du har den i for lenge. Den i magen.. Du ser no det selv når magen vokser, at den ikke blir så fin lengre..Hullet kommer til å bli svært. Jeg ville tatt den ut nå, slipper å få så stygt arr! Snakker av erfaring :o)

Jeg personlig synes ikke det er noe pent med gravidmage og pierceing..Gravidmagen er fin i seg selv :o)

Skrevet

Med brystet vet jeg ikke.,men jae hadde i navelen til jeg var rundt 35 uker med første mann,men så har jeg slik innover navle også da.

Når du ser att navelen din kommer litt ut,burde du ta den vekk.

Hørte om ei som dret i det og hadde den helt til den revnet opp selv..

Skrevet

har vel egentli tenkt på å ta ut den i puppen,,,den verka litt no,sikkert pga forandringan som skjer der..egentli e d væl berre å ta ut den i navlen å.. takk før rådan ;-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmor om å ta ut min piercing i navlen allerede i uke 16. Hun snakket om bakterier og sånn... har i allefall tatt den ut. vil heller vise den voksende magen..

Skrevet

Jeg tok min ut av navlen med en gang jeg fant det ut.. Hadde ei venninde som hadde hull i navelen og når magen vokste vokste hullet med:-/.. sikkert ikke likt for alle ,men ville ikke risikere det:)

Skrevet

da dette kom opp da jeg var 10-12 uker på vei, var det ei som sa at hun hadde bare tadd ut den i brystet når hun ammet.. og var ingen prob med det..

Skrevet

Ville tatt de ut ja.. Den i puppen lekker sikkert litt råmelk. Ikke sikkert det er noe annet..

Skrevet

hvem burde jeg egentlig spørre om dette. noen som har 100% peiling.. ??

Skrevet

De som er profesjonelle på dette? Tattoveringsshapper.. Som er seriøse

selfølgelig. aner ikke jeg

Skrevet

Jeg hadde en i brystvorta sist jeg var gravid, men fikk beskjed om å ta den ut med en gang jeg visste jeg var gravid. Det var for å prøve og la såret gro så det ikke skulle bli plunder med ammingen. Jeg ammet ikke, men kan nok ikke legge all skyld på piercingen. Det var ikke nok melk og det hjalp ikke å pumpe. Jeg vet mange ikke har hatt problemer, mens andre har hatt kjempeproblemer. De jeg vet om som har hatt problemer har ikke kunnet amme fra den brystvorten som var piercet.

Skrevet

Min i navelen sa på en måte i fra selv når det var på tide å ta den ut.... Det gjør nok din også... Blir ganske ubehagelig etterhvert....

Skrevet

Noen som vet HVORDAN man tar ut piercingen i navelen?????????????

Skrevet

hihi..får du det ikke til fordi fingra dine er for glatte?`:o)

Hadde samme problem selv... Finn deg en lita tang... Prøv å få pierceingen til å stikke mest mulig ut.. At stanga blir så synlig som mulig! Skjønner? Så holder du tanga rundt stanga, og prøver å skru av kula... Er ikke lett om du er svett på henda!

Går det ikke, kan du jo be om hjelp fra noen, eller dra på på studioet som tok det på deg?

Lykke til? :o)

Skrevet

Men jeg snurrer jo stadig vekk rundt og rundt på kula.... uten at den går av.... Hmmmmm.... får satse på eksperthjelp av samboer........

Takk for tipset uansett :-)

Skrevet

da ha e tatt ut både den i puppen å den i navlennvart så nakent..men men bi bedre når magen ik ser så feit ut, men gravid ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...