Lene 1. Mai Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hun er snart 6 måneder og har alltid fått morsmelk, men nå skal jeg begynne å jobbe, og derfor forsøker vi med flaske. Men nå får hun det ikke til lenger. Hun har klart det før da hun var 3-4 mdr, men det er en stund siden vi har prøvd nå... Noen som har noen tips? Det haster litt - jeg skal på jobb på søndag...
Hufsla Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Snuppa mi ville heller ikke ta flska da jeg hadde bruk for det... Men så begynte vi å tilby ho flaske hver dag ei stund, og så kom ho plutselig på det igjen:-) Heldigvis!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hadde samme problem med jenta mi for litt siden- plutselig skulle hun ikke ha flaska selvom jeg hadde gitt henne det 1 gang i uka siden hun var 2 mnd. Vi måtte prøve annenhver dag ca i et par uker- så plutselig, da vi ga henne NUK- tut,-da tok hun den!! Mange tar NUK-tuten, så prøv med den! Og om ikke det funker, kan du prøve noen andre typer også. Ikke tilby flaska når hun er ekstremt sulten, for da kan hun bli irritert. Men hun bør selvsagt ikke være helt mett heller Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå