Anast@cia og lillegutt Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trenger litt hjelp ang babyen i magen sitt navn=) Hvis det skulle bli en gutt,tror vi navnet er greit.Men vi sliter litt med jentenavn.Disse er aktuelle,men kom gjerne med forslag! Storesøster heter Sunniva -Maria -Maiken -Viktoria -Tiril -Ina Håper noen tar seg tid til å hjelpe oss litt=) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes Maiken var finest! Kajsa passer også til Sunniva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 Maria passer bra Andre forslag Matilde Karen Guro\Guri Elise MIRIAM Elisabeth Pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig! Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg likte Tiril best, med Ina som god nr 2. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ape Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 27. oktober 2006 #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 Liker best Sunniva og Tirill Andre forslag: Sunniva og Eiri Sunniva og Svava Sunniva og Guro Sunniva og Sylvelin Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg liker Maria veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes Sunniva og Maiken klang godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sunniva og Tiril er en bra match! 1) Tiril 2) Maria 3) Ina 4) Maiken 5) Viktoria - blir for "dollete" i forhold til storesøsters sterke navn, synes jeg. Forslag: Hedda Eivor Ingeborg Live Johanna Dina Elina Vilde Vårin Alva Jeg kjenner to som heter Sunniva, en liten og en stor. Deres søstre heter hhv Rebekka og Gina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 29. oktober 2006 #10 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sunniva og Sirill Siri Maiken Maren Eirin Solveig Alva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 29. oktober 2006 #11 Del Skrevet 29. oktober 2006 likte best ina og maria av disse navnene jeg lykke til med navnevalget, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå