Gothminister Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er 17 uker på vei,men hadde mage som ei gjennomsnittelig dame på 22 uker. Blir spennende på UL om 1 uke da. hehe
Stirra ner 32+5 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Oi! Det blir spennende, ja. Er det din første?
Gothminister Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Nei,blir min andre.. Har bare hørt en hjertelyd også,men hun sjekket ikke for evt en til..
vi har 2 gullonga Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 hei. var hos jordmor på mandag, da var jeg akkurat 15uker. hum tror jeg kan være 2uker lenger på vei, fordi livmoren lå rett under navelen. dette er nr 2, vet ikke om det kan ha noe å si. Så blir spennende når vi skal på ul og se om hun har rett..
Kris. Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 jeg fikk akkurat samme beskjed av lege og jordmor... ligger over den grønne streken. var på ul denne uka, det vare bare en... Tror jeg er større siden det er andre mann... Det blir spennende;)
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Hei med nr 2 pleier en å få større mage og større unge. Er på vei med nr 2 nå, og jordmora mi får sjokk hver gang jeg er der. Da jeg var 22uker på vei, lå fundusmålet mitt på 28.. er nå i uke 27, og vært på Ul. Får ei stooooor jente. Ho var allerede godt over 1kg allerede ifølge målene. Så spennendes å se hvor dette skal ende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå