PrincessElisabeth Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 ...og høyst sansynlig så er det igang nå...ikke regelmessige enda, men de er der... Det er ikke så vondt som jeg hadde innbilt meg, men man kjenner dem ja... Så nå er jeg spendt på når det vi tar turen opp, det har tatt seg opp veldig i intensitet i løpet av de siste timene, og timene har faktisk flydd
Gjest leelu23 HØYGRAVID Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 ÅÅÅÅååå spennende heldiggrisen !! Lykke til
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg vil også!! Heldiggrisen!! Har litt sterke kynnere innimellom jeg også, men tviler på at det er noe rier på gang..
PrincessElisabeth Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 jeg hadde ikke trodd at dette var rier, men ringte føden og hun mente da at det var igang, men i åpningsfasen... får håpe dere som er på overtid snart får...virkelig...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Åssen er det da? Hvor lenge varer det og med hvor lenge mellomrom?
PrincessElisabeth Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 slik det har vært med meg så begynte det svakt og har blitt sterkere og sterkere utover dagen, jeg synes det føles ut som mensensmerter...det er ihvertfall veldig likt for meg...disse "krampene" i magen, kniper på en måte... tiden mellom varierer veldig alt fra 4-16 min imellom , men nå har det vært litt oftere...starta jo med 2 i halvtimen(da var jeg faktisk på bim-treff) varer fra 1/2 min, opp mot 1 min...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 er sånn jeg føler det også.. men det kan liksom gå noen timer mellom hver gang.. Får håpe det tar seg opp her da.. Høres jo ut som du snart har lille nurket i armene =)
*tigerlilly* Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Åååå håper for din skyld at det ikke er falsk alarm!!! Klarer ikke gjøre ennet enn å vente selv...men jeg vet jeg må smøre meg med tålmodighet...
PrincessElisabeth Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2006 slik hadde jeg det igår og i førigårs, så kan jo godt hende at det er noe på gang da:P får håpe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå