søsken-håp Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, igjen! Ringte i dag til sykehuset for å høre hcg-verdien fra i går..., superspent. Den hadde økt til over 8000. Den var 2400 sist fredag. Så langt virker dette kjempepositivt, men jeg tør absolutt ikke juble. Legen så jo ikke noe foster i går, men jeg håper det bare var for tidlig. (evt. 5+6) Skal få et endelig svar på torsdag, ny UL da på Riksen. Til Ann-Ch: Synd du ikke leste innlegget mitt før timen...:-) Jeg hadde time kl 12.30, og var inne hos Anne til kl 13.00. Du skal vel ikke dit i de nærmeste dagene? Så bra du fikk et 4. forsøk. Anne er flink og hyggelig! Vil igjen gjerne høre om andre som har vært i min situasjon, dvs blødd i en uke som en vanlig mensen, men allikevel høy hcg som stiger. Mulig fosteret har festet seg sent, hadde jo lav hcg med en gang.Det eneste viktige jeg er redd for nå, er om kroppen tror fortsatt at jeg er gravid, men at jeg ikke er det.... Det blir som en evighet å vente til torsdag. Jeg fikk tilbud om en sykmelding, men velger å jobbe så tiden går litt fortere...! Dette er spennende hverdag for oss!!!!! Ha en fin helg, jenter!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Spennende! Lykke til den neste uka, håper du får sikkert svar da. :-)
Ann-ch. Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei søskenhåp! Så flott at hcg har steget.Du er jo gravid.Krysser fingrene for at den fortsetter å stige og at du får se et bankende hjerte på ul,torsdag. Har nesten opplevd det samme som deg.På mitt første søskenforsøk,testet jeg negativt på dag12 og fikk mens.Regnet med at da var løpet kjørt og ringte inn og satt opp tid til nytt forsøk. Tok blodprøve samme dag men ringte aldri inn og sjekket den,da jeg regnet med at den var negativ. Fikk ny mens etter 4 uker som vanlig,men blødde mye og lenge.Ringte inn på Riksen for å høre om det var normalt etter alle hormonene eller om det var noe galt.Fikk da beskjed om at blodprøven var positiv.Hcg var ikke mere enn 26 men positiv. Skjønte jo ingenting men tok en test som var helt klart positiv og tok flere hcg prøver som viste graviditet.Men det hele endte i MA i uke 11. Det betyr ikke at det skjer deg. Det er faktisk mange som går igjennom svangerskap med blødninger.Ønsker deg masse lykke til videre søskenhåp. Venter spent på oppdatering etter ul. Klem
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 masse lykke til neste uke.. så gode nyheter, men så lang ventetid før du kan slippe jubelen løs... mange klemzer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå