Gå til innhold

mutsy. noen som har peiling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt en ny quinny freestyle men denne er altfor tung og stor å pakke sammen for meg med dårlig rygg. Lurer på å bytte denne med en mutsy. Mutsy virker helt perfekt med teleskop håndtak,4 store svingbare hjul, lett å legge sammen og masse utstyr. MEN kjenner ingen som har prøvd den.

Noen som har erfaring med denne ? eller som vet om den kan kjøpes i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den, men bor på landet og der ble den for hard i understellet mht. fjærin. Lite fjæring i understellet, men den har lufthjul. Utrolig lett å trille da. Og kjempetøff! Jeg var fornøyd, men det ristet for mye på grusvei for minsten. Bor du i byen er det en SUPER vogn.

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe denne i sverige??????????

Skrevet

Tror ikke den selges i butikk i sverige, men jeg fant den på en svensk nettside, de importerer den fra tyskland tror jeg. http://www.babybee.se/. Jeg har ikke bestilt noe derfra så jeg har dessverre ingen erfaring men siden.

Jeg bestilte vognen fra tyskland og bare venter på å få ta den i bruk. Hitills så er jeg i hvertfall superfornøyd.

Skrevet

Mutsy er lett å legge sammen, men siden du har dårlig gygg, kan det nok være su kommer til å slite litt likevel, for vogna er forholdsvis tung!

Skrevet

vogna er veldig lett å trille når du gjør sånn at de bakerset hjulene svinger,men om du "låser" de hjulene er den helt forferdelig å trille. Kjempetung, og så er kurven under veldig dum, det går nesten ikke ann å ha noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...