Elinord Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 hei... går nå inn i min 13 uke. Har smerter i underlivet, ikke kroniske. Men ganske ofte.. de er ikke ekstreme.. men veldig ubehagelige. Jeg ligger alltid i fosterstilling når jeg sover, trekker jeg beina for langt opp mot magen gjør det også litt vondt.. Er dette normalt? er det farlig? dette er første, så det er så mye jeg lurer på.. er litt ekstra redd!!
Flippflapp Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Dette er nok heeelt vanlig. Er noe med musklene i livmora som strekker seg og noe greier. ps: er du 85 modell( nicket ditt) er det jeg også....
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Kan du ikke ringe jordmor eller kvinneklinikken på sykehuset der du bor? Kjennes det ut som press? Jeg hadde ringt dem, eller evt legevakten hvis ingen av de tar telefonen. Jeg hadde også noen smerter i uke 13, men de var ikke så veldig vonde. Er det ikke rundt den uken hvor livmoren beveger seg mye oppover??? Det kan jo være det som gjør så vondt!
Elinord Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 ja, blir 21 i desember!! er sikkert normalt, er bare litt overnervøs. men er jo bedre å være helt sikker... hvor langt er du på vei da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå