Bebbies i magen Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! I dag har jeg vært på en befaring og endelig funnet en ny vogn i norge. Iallfall så langt jeg vet. Det er en lokal Brio butikk på østlandet som har tatt inn denne vognen. Den heter Trille Duo vogn og er en dansk vogn. Her er linken til den danske siden: http://www.babytrold.dk/ Denne vognen er den størte jeg har funnet på markedet. Og en vi absolutt skal prøve. Vi kommer til å kjøpe den i januar/februar, for den virket veldig stabil og fin å trille. Bare et lite tips for de som vil ha noe annet. Den var så ny av prisen var ikke helt klar. Men den kommer på ca 5000 kr. Noe som absolutt ikke er så ille. Lykke til med vognkjøp
LegallyBlond Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Så fine de vognene var!! Så var de jo kjempelette i forhold til hvor store mål de hadde, det gjaldt alle vognene!! Ser ut som du gjør et godt kjøp der =)
Bebbies i magen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Var det jeg så også. De er lette, men på meg virket de veldig stødige. Et bra alternativ til Simo syntes jeg. Til en mye billigere penge.
Lilleannabel Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 hihii barnevogn med motor:))) JO da de virket fine de lit gameldagse kansje`? Men hvorfor skall en ha ekstra stor barnevogn man blir jo mere en lei barnevogna før barnet blir tre år.....
Bebbies i magen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Du har ikke disse barnevognene til barnet er 3 år, men baggen er så pass stor at iallfall den babyen vi får kommer til å få får god plass til voksipose hele neste vinter. Det er jo det som jeg ser som litt av problemet iallfall. at de er så smale og små at det kan bli nødvendig å gå over til sportsvogn når vinteren kommer. Vi venter mai-barn, så h*n blir jo for 5-6 mnd før vinteren kommer for fult. Derfor syntes jeg de vognene var fine. Gammeldagse er jeg vel egentlig ikke helt enig i. Den sto utstilt ved siden av en Emmaljunga, og de så ganske like ut egentlig. Bare det at denner er større. Men det er jo selvfølgelig bare min menig. Det er godt vi er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 De med mønster og farge på så jo superfreshe ut! Og enig med Bebbies at man nok ikke bruker dem til barnet er 3 år, men du kan jo bruke den som sovevogn i bhg da. Byttet til sporstvogn da poden var 7mnd, og angret med en gang vi solgte bagvogna. Neste gang skal vi beholde den lenger, som sovevogn iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå