BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg foeler meg saa uggen i dag! I tillegg til at jeg er kjempeslapp og troett, er jeg av en eller annen grunn utrolig deppa! Mannen min er ute paa en avskjedsfest med jobben, og her sitter jeg.. Helt mutters alene, uten annet aa gjeoer enn bare sitte aa tenke. Vet det ikke er bra, og jeg burde finne paa noe for aa vaere opptatt og distrahert, men jeg makter det bare ikke. Har enda ei uke igjen til IKM, og det er saa mye som surrer rundt oppi dette hodet mitt. Jeg tror ikke at jeg er gravid, kamskje mest fordi jeg ikke toer aa haape, men likevel vet jeg hvor skuffa jeg vil bli, og sitter liksom allerede og smaker paa den foelelsen. Og om ikke det er nok, kom jeg til aa begynne aa tenke i sted hvis jeg faktisk ER gravid, og paa alt det skumle rundt det! Det er ikke noe jeg oensker hoeyere i hele verden, men tenk hvis ting ikke fungerer? Tenk hvis vi rett og slett ikke faar raad? Og hva med pengene fra staten, naa som jeg er gift her i Spania? Og hvor skal vi bo? Vi bor jo midt i blanke Barcelona! Det kan jo ikke vaere bra... Har alltid tenkt at det uansett er tusenvis av barn her i byen uansett, og det skulle vel gaa like godt for oss, men.... Nei off... Naa foeler jeg meg bare alene og ubrukelig, og sorry, sorry, sorry for all denne sytinga og pesimismen, men jeg bare maatte faa det ut... Laa bare der paa sofaen og tenkte graae tanker...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Lov og syte her..og mange av oss sitter med akkurat de samme tankene som deg! Det går nok bra! klem
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei Deseando! Vet du hva? Jeg føler meg på akkurat samme måte i dag! Har heller ikke noe tro på at jeg er gravid nå, en uke før IKM her og, og jeg er kvalm, men bare vet det er psykisk.... Tør liksom ikke å håpe jeg heller. Og jeg har deppa i et par dager nå, dumme tanker i hodet mitt som det er vanskelig å bli kvitt. Skikkelig kjipt det der! Men det skal klaffe en gang for oss og, det SKAL det. Vi må holde kontakten her inne, det er så koselig:) Så du bor i Barcelona ja, har lurt litt på det, skjønte du bodde i utlandet pga mangelen på æ, ø og å
Nela Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Det går helt sikkert bra skal du se! Sender deg en liten trøsteklem og håper du får det fint i kveld:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk jenter! Det er godt aa ha noen her som gidder aa hoere paa en... Har ingen jeg kan snakke med heller om dette, for ingen vet at vi proever, og hvis jeg nevner noe om det, ser alle bare rart paa meg og stusser over at jeg har det "travelt"! De synes jeg er altfor ung til aa ha barn enda. Men her nede faar de fleste barn kjempesent, og ser paa det paa en helt annen maate. Liten smule kulturkrasj ja... (Hvordan skrives naa det igjen??? hahahaha) Og mannen min tar ikke dette her like serioest som meg heller.. Han er jo ogsaa spanjol, saa han er ogsaa blandt de som mener det ikke er noe aa stresse med. Han tar det som det kommer, og orker ikke aa ha det travelt. Skulle oenske jeg ogsaa kunne tenke saann, men det er et oenske som bare rett og slett er for stort for meg.. Det er saa utrolig sterkt! Anyway, Lunajenta-, hvordan gaar det med deg da? Vi har IKM samme dag, saa vi har det vel like kjipt disse dager... Lang og guffen ventetid! Er her hvis du vil fortelle noe, saa sammenligner vi, vettu! Sender deg en stooooooooooooor klem, og haaper alt gaar bra med oss begge...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for klemmen, den varmer:) Ja, det er så leeeeeenge å vente altså, denne pp'en synes jeg tiden har gått saktere enn noengang.... Har ingen symptomer enda i hvertfall, har vært litt småkvalm i et par dager, men det regner jeg med er noe som går, i hvertfall flere på jobb som har hatt det... Jo, også murrer det litt da, men det gjorde det forrige gang og, så det tar jeg ikke som noe symptom. Men men. Spennende er det jo uansett! Hvor gammel er du forresten? Greier ikke å følge med alle disse listene om du står der.. Jeg er nettopp blitt 28, men jeg føler meg veldig ung altså
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Glemte å si at jeg er veldig trøtt om dagen, men det har nok noe med at jeg er sliten fra jobb osv å gjøre....
Lessen Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Hola chica... ser det er en liten stund siden du skrev dette innlegget... men du siiter kanskje å tenker og sturer enda.... vet godt hvordan det er.... ikke så stas, men jeg tror nok man har godt av å tenke gjennom alt dette inni mellom også. er jo tross alt et stort ansvar det å få barn. skremmende og spennende!! men du, hvordan havnet du der da?? esta tu meriodo español? snakker du spansk? ååååå jeg vil også bo i spania... hehe!! haar bodd ett år der nede, foreldrene mine bor der nemlig. syd for benidorm da... håper uansett at du har det litt bedre nå... tenk på alt det positive!!!det pleier å hjelpe!! stor trøste klem!! un beso grande!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå