Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Lille gutten min er nå 5 uker og har begynt å få en del vondt i magen!Han svelger så mye luft når jeg ammer han! Sliter med mye luft som ikke vil helt ut! Har begynt å gi han minifom før hvert måltid... (han har ikke kolikk men synes det er greit å prøve for det) Har prøvd et par ganger å gi han mm på flaske og da svelger han faktisk mye mindre luft enn når jeg ammer han! Da det blir verst på kvelden lurer jeg på om jeg skal pumpe ut melk på kvelden og gi han de siste to måltidene før vi legger oss med flaske... Hva synes dere???????? Har jo hørt at de kan bli forstyrret av flaska men han svelger jo så mye luft allerede når jeg ammer... Melka kommer så fort ut hos meg... Håper noen har noen råd?!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ingen som vet noe om dette? har lyst å prøve det nå snart men hadde vært bra med noen meninger fra dere først...?!
Libido- Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Prøv dette først; Gi han mm i litt oppreist stilling La han ligge på magen en liten stund, ca 10 min etter måltidet. Pass på at han raper godt etter måltidet. Håper det går over!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 I oppreist stilling?? Åssen gjør jeg det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå