Gå til innhold

Ja da er det værste over!! fikk 12 egg :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det værste over, syns det var ekkelt og små vondt.. Ble drit dårlig etterpå så jeg lå der en stund lenger en planlagt.

Jeg fikk litt ekstra dose smertestillende da jeg hadde så mange egg.

Fikk ut 12 egg, og Karsten (legen) var kjempepositiv. Spørsmålet kom om vi ville sette inn 2 egg? vi får ikke vite eggenes kvalitet før vi kommer på mandag. Og tar da avgjørelsen om et eller to..

Så vi er veldig spente her vi ligger i hotell senga.

Har sovet mye og spyd litt også jeg da hehe...

Så nå skal vi bare kose oss, se på danseprog på tv2 og ligge i senga å spise pizza :-))

De er iallefall utrolig flinke der på Ciconia og så super duper skjønne mennesker, som virkelig bryr seg om deg..

Kommer sikkert innom igjen i morgen en tur, godt å ha med pc hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at du ble dårlig, men det går heldigvis ganske fort over. 12 egg er jo kjempebra. Får håpe det går bra med befruktningen og at du får mange fine gullegg.

Lykke til!

Skrevet

Krysser alt jeg har for dere og eggene !

Ta vare på hverandre,måtte dagene der nede gå fort...

Klem klem:)

Skrevet

Gratulerer med uttak til deg også! Kjedelig at du hadde så vondt da.

Jeg har også sovet noen timer nå, ligger på sofaen nå med varmepute på magen og titter på nettet.

Deilig å være fedig med uttaket, nå er det bare resten igjen... Blir noen nervepirrende dager og uker fremover. Håper bare at eggene blir befruktet, får beskjed i morgen.

Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått uttak.

Håper formen blir raskt bedre og befruktningen bra.

Klem

Skrevet

WÆÆÆ, du forsvant fra MSN før jeg rakk å gjøre ferdig meldinga, gitt!

Godt å høre at uttaket er overstått og at du fikk så mange egg! Kjempebra! Ikke godt å høre at du ble dårlig.

Nå må dere kose dere i helga og lykke, lykke til på mandag!!!

Mange klemmer fra

Skrevet

Gratulerer, det værste er overstått!

Jeg ble også veldig dårlig etter uttak (på onsdag). Fikk sprøyte i låret mot kvalmen. Det hjalp, men å så skulle sitte 3 timer i bil, der en time på ferge, var ikke gøy!

Men nå er alt glemt, eggene er tilbake hos mor:) og jeg nyter den optimistiske bølgen...regner med det kommer til å gå opp og ned fremover.

Kos dere i Danmark...det er et deilig land

Skrevet

Veldig bra Tullermor:-)

Lykke til med befruktningen - vi høres!

Klemmmmmmm

Skrevet

Så flott Tullemor. Håper det blir befrukning på alle sammen. Lykke til på mandag.

Klem-

Skrevet

hei hei snuppa.. svarer her oxo jeg...

har tenkt masse på deg, sett på klokka og i det hele tatt... hehe... det blir en spennende helg for dere.. men dere har jo mye dere kan finne på.. en liten ferie på en måte...

kose dere masse på ferden...

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...